Bir istanbul aşığı olan bendenizi bile artik kendisinden nefret ettiren sehirdir. Gezilicek yeri çoktur ammavelakin her tarafa ac köpekler gibi saldıran insanlardan dolayi rahat bir sekilde gezmek mümkün değildir. Neymiş dunyada sayılı metropollerden birisiymis. Sokayim böyle metropole, metropol degil ama megakoy olduğu kesin. Adam esini getirmis Marmaray da düğün fotoğrafi cektiriyor , istanbulda yaşayanların büyük bir çoğunluğu bu zihniyette insanlardır.