var olan dildir. siyasi düşüncelere kapılıp yiğitliğe bok sürdürmemek için yok demek saçmalıktır. çünkü bu dil ile anlaşan milyonlarca insan var hatta aynı topraklarda yaşıyoruz,kardeş diyoruz birçoğuna. dillerini yok saymak onları yok saymaktır. bu kadar duyarsız, kapalı olmayın.
edit: illa dedirtecekseniz eğer; türk'üm. hatta yedi sülaleden yörüğüm. biz bi şey demiyorsak; melez türkler, yok türk asıllı bilmemneler ,konuşuyorlarsa bu konuda , sussun.