dildir dil olmasına da benim sorunum şu. abi bu dili neden bağıra bağıra, çığıra çığıra konuşuyorsunuz? daha bi kısık sesle, bağırmadan, tane tane daha güzel olmaz mı kürtçe? şimdi diğer yabancı dillere de şahit oluyoruz gerçek hayatta ama hepsinde bir ahenk, bir anlaşılabilirlik varken nedense kürtçe'yi duyduğumda bu dili öğrenmeye çalışsam da asla öğrenemeyeceğim, konuşamayacağım hissi oluşuyor bende.