biz türk milliyetçilerinin bu dili küçümseyerek eline ne geçiyor anlamıyorum. yok kabile dili, yok karma dil, yok bilmem ne... neyse ne. hele hele 'hebele hubele, gebelu gubele' yazmak nedir? bu kadar vasıfsız ve fikirsiz malın benimle aynı hassasiyetleri taşımasından hicap duyuyorum. bir topluluk var, bu topluluğun kendi dili veya ağzı var ve bunu konuşuyor. hakkı mıdır? elbette... ha yok otobüste, sokakta kendi aralarında konuşmaları rahatsız ediyorsa, ki etmiyor değil, söylersin onlara olur, biter. ama evet, sözlükte 'hebele, hübele' yazmak daha kolay. artık kendimize bir çekidüzen vermemiz, olgunlaşmamız lâzım. bu kürdofil solcumsu güruh ve kürtler için de geçerli elbette.