12 yıl oldu lan sözlük, dile kolay 12 yıl, halen oynuyorum. hiç sevemedim bundan sonra çıkanları. öyle alıştım ki artık son hızla alttan geçen yazıları okurken maçı izliyorum resmen. bir dönem age of empires ve cm 01 02 yi okadar çok oynuyorduk mi, age of oynarken ister istemez tsigalkoyu arıyordu gözlerim.