486.
-
bir kürt atasözünde der ki: behr bı devê kûçka heram nabe.( deniz itin ağzıyla haram olmaz.)
yani şöyle ki; birinin karşısında iki kelam edemeyen şahsiyetler klavye başında gelip bu başlığın altında saydırıp duruyor.
yok tınısı iyi değilmiş de, yok hayatımıza sokuluyormuş da, yok bağırarak konuşuluyormuş da...
ulan ister bağırarak konuşuruz, ister bağırtarak zikeriz sana giren ne ha.
yani klavye tenekeleri sırf bu başlığın altına üşüşüp saçmalayınca ne kürtçe tınısından bir şey kaybeder ne de kalitesinden.
şimdi tozolun cicişler başlığına hadi.
tanım: birilerine dert olmuş dil.
edit :imla