bazı arkadaşların türkçe ile eşleştirip, kürtçenin türkçeye üstün olduğunu söylemesi ciddi anlamda komiktir. tamam oralarda ot dermandır ama yapmayın kafanız güzelken yazmayın komik oluyorsunuz.
topu-topu 3000 kelimelik bir dil türkçeye değil ürdüceye bile üstünlük kuramaz.