(bkz: pis moruğun notları) ilk okuduğum kitabıdır, iyidir
''intihar aniden yanan bir ışık gibi karanlıkta. çıkış yolu olduğunu bilmek içerde kalmayı kolaylaştırır. anlıyor musunuz? yoksa sonu deliliktir. o da hiç hoş değildir dostlarım.'' der.
sadece içinde biraz ''hank''lik olan insanların tam olarak anlayabileceği yazar sanırım.