özellikle toplu taşım araçlarında bu dili bangır bangır konuşanların sürekli araya türkçe kelimeler serpiştirdiğini gözlemliyorum. bu da bana kürtçenin en azından yetersiz bir dil olduğu izlenimini veriyor. ama ben türkçe konuşurken araya ingilizce, fransızca ya da kürtçe* kelimeler koymuyorum. çünkü, türkçe zengin bir dil olduğundan buna gerek duymuyorum.