kendisiyle ilgili çok merak ettiğim bir şey olan şey. * şimdi bu adamlar kürtçeyi yazarken latin alfabesini kullanıyorlar ya peki okurken nasıl okuyorlar. türkçede okunduğu gibi mi yoksa farklı okunuşlar da var mı? sözlüğün hevalleri size bir mesaj kadar yakınım.