adana

entry2877 galeri
    433.
  1. türkiyenin 4.büyük şehri, gelişmiş vs. vs. diye övdüler, gezmeye gittik ama beğenmedim. insanı muhtemelen sıcaklıktan dolayı boşvermişlik havasında. bir şey sorduğunuzda mıy mıy cevap veriyorlar. akşam 10'dan sonra park çevrelerinden kesinlikle geçilmemeliymiş, her çeşit insan varmış. günü birlik araba kiralama diye bir şey yok. 2 günden aşağı arabayı vermiyorlar. trafik berbat. dolmş ve otobüs şoförleri diğer sürücüleri dikkate almadan kullanıyorlar. kimsenin kimseye saygısı yok. işin garibi trafik polisi diye bir şey de yok. gün boyu ehliyetsiz araba kullandım bir kişi de çevirip sormadı.

    çok iyi insanlarla da tanıştım. yeşil olmasını çok beğendim, kazım'ın yerinde muzlu süt içtim, baraj yoluna çıktım falan filan ama eksileri artılarından daha fazla bence.
    2 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük