yerel bir dil, emperyalizmin ülkemizi bölmekte kullanmaya çalıştığı kültürel bir zenginlik."ı love you" ya da "je t'aime" dersen romantik, "ez te xez dikim" deyince pkk'lı.nasıl iştir bu?resmi dil olmaz, ama konuşan konuşsun arkadaş.sana ne zararı var?