tutunamayanlar

entry766 galeri ses1
    237.
  1. --spoiler--
    -herkes geçer diyor, geçer mi olric? herkes ne bilir acımı, herkes ne bilsin acımızı! yaşar gibi yapmaktan, özlemez gibi yapmaktan, iyiymiş gibi yapmaktan, nefes alıp onu içimde tutmaktan, o nefeste boğulmaktan sıkıldım. ki nefessizlikten değil nefesten boğulmaktır marifetimiz olric...

    +evet efendimiz.

    -bana katıldığını bilmek güzel... arada ses vermen güzel; içimin sesi de olmasa ölürüm yalnızlıktan...
    --spoiler--
    2 ...