--spoiler--
-herkes geçer diyor, geçer mi olric? herkes ne bilir acımı, herkes ne bilsin acımızı! yaşar gibi yapmaktan, özlemez gibi yapmaktan, iyiymiş gibi yapmaktan, nefes alıp onu içimde tutmaktan, o nefeste boğulmaktan sıkıldım. ki nefessizlikten değil nefesten boğulmaktır marifetimiz olric...
+evet efendimiz.
-bana katıldığını bilmek güzel... arada ses vermen güzel; içimin sesi de olmasa ölürüm yalnızlıktan...
--spoiler--