bir türlü sevemiyorum. az önce geldim yağmur çamur trafik insan sürüsü anlayışsız şöförler kirli hava tarihi korumak adına yapılan şeyler sıfır tarih yok edilmiş gökdelen dolu her taraf. iğrenç iğrenç. her şey de çok pahalı. allah herkesi istanbuldan kurtarsın. sürgün yeri istanbul. 2 gün bile dayanamadım. uçak bile sıra bekliyor. uçak ya uçak yani. giderken pilot anons yaptı dedi ki şu an iniş sırası var 15. sıradayız gitti istanbul turu attı indik boş kontuvar yok dedi 45 dakika uçakta kontuvar bekledik geri dönerken bindik uçağa şu an kalkış sırasında 10. sıradayız tahminen 20 dakikaya kalkarız kalkınca bilgi vereceğim dedi rengim attı yine. hay lanet gitsin ya.