bugün

"yedi bela hüsnü" filminde kemal sunal'ın kıvrak zekasına mağlup olarak polise travesti kılığında yakanmış olan karakter."bu devirde erkekçe dövüşmek,yiğitlik öldü.ben düşmanıma sessizce yaklaşırım,bıçakla.kalabalıkta öldürürüm kimse anlamaz." repliğiyle delikanlılığın kitabını rafa kaldırmıştır.ilginç bir kişiliktir kendisi.
kemal sunal'ı zorla dansettirmiş, yine zorla yatak odasına götürmüş ve burada öldürmeye çalışmıştır. kemal sunal camdan sokağa kaçtıp yolun ortasında beklemiş; kız ismet yaklaşınca da birden kenara çekilip arkasındaki polisi "doiing" efekti ile ortaya çıkarmıştır. yaran bir sahnedir.
benzer bir kiralık katil için
(bkz: karamürselli deli hamdi)
ismet gibi uniseks bir isme sahip olduğu gözlerden kaçmayan karakterdir. hattı zatında gülen gözler'de sanırsam ismet adlı bir hanım kızımızı görmeden önce ismet paşa'mızın etkisiyle olacak polat tadında bir er kişi ismi sanardım.
kemal sunal tarafından polise homoseksüel olarak yakalattırılan karakter.
yedi bela husnu filminde yakalanisi itibariyle en komik karakterdir. malik (bkz: ali sen) kendisini taa rizelerden cagirir, hatta akil verme konusunda bir numarali adami olan atilla ergun de "bu zamana kadar dusunmedigimiz hataydi patron" tandansli bir cumle kurar. kiz ismet gelir, tango olayina girer, husnu * yu oldurmeye kalkar, kovalar, ve zannimca filmin en kopartan sahnesinde, disi cekilmek icin bekci tarafndan paketlenir.
Bir yazar yeni mi eski mi orasını bilemem.
yedi bela hüsnü filminde necati güler tarafından canlandırılan ve mehmet ali erbil tarafından seslendirilen kiralık katildir. hüsnü'yü bıçakla öldürmeye kalkıp ta polise yakalanıp ön dişi * çektirilen bu katilin kullandığı alter egoyu nedense kimse yazmamış:

(bkz: tango nejla)
Hüsnü'nün hapse attırdığı suikastçi kiralık katil.