bugün

rabbime şükürler olsun ki sayelerinde dinsizlikten kurtulup, islam'ın güzelliklerine muttali olduğumuz mübarek akp iktidarımız sayesinde camilerin altına meyhane açmanın da helal olduğunu öğrenmiş, cahiliyye dönemi adetlerinden kurtulmuş bulunduk.

evet mümin kardeşlerim, camilerin altına meyhane açmak helaldir. müsaadenizle bu sonuca nasıl vardığımı izah edeyim:

aşağıdaki fotoğrafta da görüleceği üzere,

görsel

camilerimizin altına ticarethane açma alışkanlığımız akp iktidarı döneminde yayıldıkça yayıldı. bilindiği gibi bu tür ticarethanelerin hepsinde kredi kartları geçerli olup, alayı faizciliğe aracılık etmektedir. mübarek akp hükümetimizin icraatlarını dikkate alarak yaptığımız ilmi mütaalalar sonucu, faizin helal olduğunu tespit etmiştik zaten (bkz: faiz helaldir). keza cami avlusuna atm koymak ve cami duvarında kumar reklamı yapmak da helaldir.

http://www.habervaktim.co...obisi-camiye-dadandi.html

http://www.odatv.com/n.ph...o-camiye-girdi-2502151200

velhasıl kuran-ı azimüşşanda faizciliği "allah ve resulüne savaş açmaktır" diye niteleyen ayeti ve kumarı yasakladığını sandığımız ayetleri yanlış anladığımıza göre içki ve meyhane konusundaki yasakları da yanlış anlamış olmamızdan daha doğal ne olabilir?

diyebilirsiniz ki "efendim, mübarek iktidarımız cami altına meyhane açılmasına izin vermemektedir"... doğrudur. fakat böyle yapmalarının sebebi senin gibi cahillerin tepkisinden çekinmeleridir. bunlara alıştığına göre bir zaman sonra ona da alışırsın ve allah'ın helal ettiğini haram eyleyen zındıklardan olmaktan kurtulursun inşallah...
ÖDP Eş Genel Başkanı Alper Taş'ın katılmadığı tespittir:

http://odatv.com/n.php?n=...ydi-cevabin...-0903151200

"...Ne demek camileri yıkacak mıyız? Biz böyle bir şey yapar mıyız? Biz camilerin altındaki dükkânları yıkacağız. Din de gerçek özgürlüğüne ancak sol bir iktidarda kavuşacaktır”.

bir ateistten başka ne beklenir ki! ey cahil, o dükkanları yıktıktan sonra müslüman halkımız ne yapsın öyle camiyi!..

bir daha düşündüm de, alper taş ateist değil hıristiyan da olabilir (bkz: incildeki tahrif edildiği kesin olan bazı ayetler).
an itibarıyla değil caminin altında meyhane açmanın, camiyi meyhaneye çevirmenin bile helal olduğunu öğrenmiş bulunuyoruz:

http://www.sozcu.com.tr/2...-meyhane-yaptilar-773411/

tabi kimileri "efendim yunan yapmış" diyecekler. peki hani "one minute!"? hani "eyy.."?

rabbime şükürler olsun ki sayın cumhurbaşkanımız incil'deki şu ayetlerin (bkz: incildeki tahrif edildiği kesin olan bazı ayetler) tahrif edilmiş olduğunu tespit etmiş bulunuyor. yoksa yıkardı ortalığı vallahülazim!...
(bkz: boş işler)
O meyhanede içmenin haram olduğu barizdir. açan bunu bilen zihniyet olsa zaten açmaz. Yani acanin helal haramdan haberi yok veya onemsemiyordur ki bu durumda açılmasının da helal olup olmamasının tartışılması gereksizdir.
kimi bilinçsiz kardeşimizin, ilgili kanıtları "efendim açanın helalden haramdan haberi yok ki!" diyerek inkar ettiği tezdir.

ey müslüman, hadi elin yunanı helalden haramdan anlamasın... ya emir-ül müminin, dünya lideri ve de allah'ın yeryüzündeki gölgesi sucukçu muhasebecisi efendimiz de mi anlamıyor a gafil? eğer caminin altına meyhane, ticarethane, faizhane açmak veya camiyi meyhaneye çevirmek haram olsaydı böyle bir hakarete sessiz kalır mıydı sanıyorsun?
kimi aklı yarım ulusalcı ateist dümbüğe dert olandır.

her kuşu siktin, bi tek o kaldı de mi lan it.

sanane amk. sana mı girdi? hem sen kimsin ki helal kazanç, haram kazanç yorumu yapıyon lan, at kafa?
haram mı helal mi bilinmez ama yasal değildir. ibadethane ve okulların 100 metre yanında alkol satışı yapılamaz.
Yanıt veremeyen dümbükler "zaa helalı haramı bilmiyo" diye üşüşmüşler. Moritanya dan arakan A müslümanların koruyucusu olan kasımpaşalı kabadayımız neden ses çıkarmıyor onu öğrenseydik keşke.
camilerin altına helal iş yapan ticarethane açılır. misal mısır çarşısı yeni camiinin vakfiyesidir. misal sultanahmet cami'nin altındaki dükkanlar o camiinin vakfiyesidir. böylece caminin masrafları karşılanır.
kimi müslüman kardeşimizin pek haklı olarak "camilerin altına helal iş yapan ticarethane açılır" demek suretiyle kabul ettiği gerçektir. demek ki ilim dalga dalga yayılıyor memlekete!...

tabi "helal işten" ne anlaşılması gerektiği ayrı bir tartışma konusudur. mesela tüm ticarethaneleri faizhaneye çeviren pos cihazlarına ne demeli? caminin altında, kuran'da "allah'a ve resulüne savaş açmaktır" diye nitelenen faizin alınagelmesi sakıncalı mıdır? el cevab: değildir. zira faiz de helaldir (bkz: faiz helaldir)...

biz de diyoruz ki, faizle ilgili olarak "allah'a ve resulüne savaş açmak" ayeti yanlış anlaşıldığına göre, içkiyle ilgili ayetler de yanlış anlaşılmış olamaz mı?

not: sultanahmet caminin altında ticarethane olmadığı gibi, yeni caminin altında da yoktur. mısır çarşısı yeni caminin ne altında ne de avlusundadır. osmanlı döneminde ilim şimdiki kadar ilerlememişti; o sebepten...
sultanahmet cami'ne hayatında gitmemişlerin iddiası. etrafındaki dükkanları görmez. yeni camiinin yanındaki mısır çarşısı ona aittir. her halde aralarında 400-500 metre var iddiasında bulunmazsınız. ha işin içine pos kredi vs. giriyor noktasında isen haklısın. lakin gelipte cami ve ticarethane yan yana olmaz diyemezsin.
incile tahrif edilmiş demek başkadır hangi kısımlarının tahrif edildiğini bilmediğimizden şurası tahriflidir demek bambaşka.
buralardan elde edilen kira geliri ile caminin masrafları karşılanır.
arkadaşlara yeni caminin yerini ve mısır çarşısının yerini öğretelim.
camilerin yanındaki ticarethaneleri "altında" veya "avlusunda" sananların kabul ettiği gerçektir. tabi ya! madem ki yanına kurulabiliyor, altına veya avlusuna niye kurulamasın? içine bile kurulsa yeridir vallahülazim!...
sonrada diyorlar akp neden iktidar. arkadaş solcusundan sağcısına milletin %90'sını cahil. bir gez gör yahu. yeni camii külliyesi ile mahalle camiininkini bir tutan var.
değildir. camii arazisi bölge ahalisinin malıdır ve ne satıldığını geçtim, ticari amaçla kullanılamaz. bir diğerine mescit diyoruz. ticarethanen vardır, bir oda ayırırsın insanlar namaz kılabilsin diye. ancak camii olayı farklıdır.
aleyhinde bir kuran hükmü bulunmaması da helal olduğunun kanıtlarından biri olan helaldir.

kimisi tahrif edilmiş olmadığı kesine yakın olan bir incil ayetini ileri sürerek, haram olduğunu söyler ama inanmayın. dedikleri ayet tahrif edilmiştir hiç şüphesiz (bkz: incildeki tahrif edildiği kesin olan bazı ayetler).
kimisinin (bkz: içki haramdır) diye itiraz ettiği helaldir.

yahu içki haram da, faiz helal mi? aslında faizin helal olduğunu (bkz: faiz helaldir) tespit etmiştik ama varsayalım ki faiz de haram olsun. peki camilerin altındaki marketlerin her birinde POS makinaları bulunmasına ne diyeceksiniz?