kuranı kerim meali bir kez okunup kenara atılacak bir roman gibi değildir. onu sürekli okumalı.
en aşağıların büyücüler olduğunu öğreneceksin.
şeytan algılara etki edebilir, olgulara etki edemez.
allah’ı niçin merhametsiz sanarlar? çünkü işin sonuna bakmıyorlar. yolun sonu cennetse yolun cehennem olmasının ne önemi var?
“şeytan madem kötü öyleyse allah onu niçin yarattı?” diyorsun. hikmeti araştırılacak o kadar şey varken bir mesele şeytan mı kaldı? şeytanın niçin yaratıldığını da bilmeyiver.
adam şeytandan aldığı taktiği uyguluyor. “niye bir işe yaramadı” diyor. allah allah niye bir işe yaramadı acaba?
kafirlere bile adil muamele etmek gerekir. adil olun. yoksa aranıza sızarlar.
şeytan sadece müslümanlara değil bütün insanlara savaş açmış bir varlıktır.
dini allah’a öğretmeye çalışan o kadar çok beyinsiz var ki hayret edersin.
islam dini etrafında bir araya gelin. kuran-ı kerim meali etrafında bir araya gelin. müslüman olun. yoksa aranıza sızarlar.
anlamlı cümle kuramayan kişi ya şarhoştur ya da zihinsel engellidir.
koyunların sayılarının fazla olması kurtları korkutmaz. hatta kurtların iştahlarını arttırır.
kuran-ı kerim meali hiç bir kitapla kıyaslanamayacak kadar yukarıdır.
zorbalık maddi tecavüzdür. aldatmak hem maddi hem manevi tecavüzdür.
kafirliği başarı olarak gören bir kitleye olan umudum sıfır.
bir insanın malını canını gasp etmenin en kolay yolu “senin için savaş yapıyorum.” diyerek fesat çıkarmaktır. cinler bu yüzden yani malını canını gasp etmek için birbirleriyle savaşıyor muş gibi yaparlar.
sen düşmanını düşmanından öğrenmeye çalışıyorsun. böyle bir şey mümkün değildir. düşmanını ancak kuran-ı kerim mealinden öğrenebilirsin.
gerçekçi ol. yani yalnızca allah’a çalışmazsan hiçbir şey elde edemeyeceğini bil.
kıyamet, her şeyin kıymetinin anlaşılmasıdır.
deccali gerektiren, deccalden daha kötüdür.
başkasını allah'tan daha fazla seviyorsan yanılıyorsun demektir.
dini öğrenmede birinci kaynağın kuran-ı kerim olmalı, kuran-ı kerim meali olmalı. yoksa pislikten kurtulamazsın.
şeytana düşman olmayan bana düşman olsun.
inceltme. çünkü inceldiği yerden kopar.
en kötü kimse "ben bozayım. nasıl olsa bir düzelten olur." diyendir.
en kötü kimse "allah en merhametli değildir" diyendir.
kişiyi allah'tan korumak, yağmuru sudan korumak gibidir.
biliyorum "kuran-ı kerim mealinde bir numara olsaydı okuyanlarda görürdük" diyorsun ama aradığın her şey kuran-ı kerim mealinde.
"şeytan bizden yana" diye seviniyor. sen şeytanın akibetini bilmiyor musun?
tanrı değilken kendini tanrı zannedenden daha zavallısı yoktur.
daha fazla entry yükleniyor...