benim o. 2 hafta önce 23 lirayken vah tüh depoyu nasıl fulliycez artık derken dün akşam koşa koşa benzin istasyonuna gittim fulledim reis sağolsun.
J*hreini tokik 10-15 yaş kitledinden başka ciddiye alan var mı ki?
Reyizin mazotu 1 sene içerisinde 6,5 liradan 20 liraya düşürdüğünü göremeyen aptal muhaliflerdir.
yarıda da kalabilir üstüste 20 posta da atabilir.
Çin-Rus milliyetçileri bile bu gebeş kadar övmüyor kendilerini aq.
2 hafta amsterdam tatili yapardım.
beni niye çağırmadın lan pezevenk diye kızarım.
3 sene önce yakın bir kankamla konuşurken mesajın içeriğinde "aq" geçiyor diye kızın sevgilisi bana yazmadığı küfür yazmadğı haraket kalmamıştı. 3 gün sonra 2 si de özür dilediler ama bir daha ikisiyle de muhatap olmadım.
sizinki nasıl hoşlanmak aq. benim başıma geldiğinde seyit onbaşı olmuştum.
asosyal, Apolitik, ahaber
26 yaşındaki ben. son 3-4 yıldır tanıştığım buluştuğum kızlarla herhangi herhangi bir aşama kaydedemememden dolayı böyle gelmiş böyle gidecek diyorum.
hepsi bir sonraki seçimde yine akp'ye oy verecektir.beter olsunlar.
not: ıspartalıyım
izmir değildir oralar.usak Manisa'ya yakın koylerdir.
45 000 TL elektrik faturasıyla coin kazsa sattığı yemekten daha fazla kazanacağına yemin edebilirim ama kanitlayanam.
Ölümü gösterip sıtmaya razı edenlerin bir baska eylemi.
mesleğim gereği günde 10 saat üzeri kod yazdığımdan asosyalleştim. sevgiliyi geçtim arkadaş sayım bir elin parmaklarını geçmez.
Bundan sonraki atacagı ilk mesaja cevap verilmemesi gereken kişi. Egosunu tatmin etmeye çalışan ilgi manyağının teki.
zaten soru ali babacan'ın bunu demesinde değil. sorun ali babacan'ı laik kesimin yanında görenlerde.
daha fazla entry yükleniyor...