özenmemişler, uğraşmamışlar. tamam olabilir her remaster iyi yapılacak diye birsey yok. ama şuna yeni çıkmış aaa oyun fiyatı çekmek, adam akıllı grafik geliştirmesi olmadan eskiden 64 mb ekran kartlarında çalışabilen oyunların sistem gereksinimlerini rdr2 seviyesine çıkarmak kötü niyetliliktir.
pek çok kişi gibi benim de çocukluğumdan kalma bir efsaneydi. hadi dedim bu aralar boş vaktim var, tekrar bir eski günleri yad edeyim. ve diyorum ki sakın siz yapmayın. zamanında biz bunu nasıl oynuyormuşuz gerçekten. gerçek futbolla alakası yok. kendine göre kuralları olan abuk birşey. pas yapmak oyunun lügatında yok. onun yerine arada zigzag yaparak kaleye kadar dümdüz depar atmak var. saçmalıklar o kadar çok ki, 1 saat filan dayanabildim. bazı şeyler anılarda güzelmiş cidden. değerini şimdi anladım fifa 11.
1 yılı aşkın süredir bu modelin kullanıcısıyım ve şunu söyleyebilirim ki bir sonraki telefonum asla xiaomi olmayacak. donanımsal anlamda idare ediyor * ama yazılımsal anlamda facia bir telefon. en basitinden sim karta numara kaydedemeyen, editleyemeyen, bunun yerine google uygulamasından bulut üzerine kaydetmenizi dayatan. çağrı sırasında interneti kapatan ve açabilmek için 3. parti uygulama bulmanız gereken *. telefonun kendi içerisinde gelen temel uygulamalarında (dosya düzenleyici, alan temizleyici vs) karşınıza reklam çıkaran bir garip telefon. ayrıca bataryası fena sayılmasa da telefonun internet verici modunu aktif ettiğinizde şarjı su gibi içiyor nedense.
edit: telefonum pro versiyon değil. başlıkta yazdığı gibi. belki pro'da bu sıkıntılar yoktur bilemem. ancak bu modelde yaşadıklarımdan sonra xiaomi'ye tekrar para vermeye korkarım.
edit 2: son güncellemeden sonra sim karta numara kaydetme ve fotografları direkt silmek yerine çöp kutusuna gönderme özellikleri geldi.
10 saniye tahammül edemediğim rezillik. adam sahnede komik olacam diye kendini rezil rüsva ediyor, yerlerde yuvarlanıyor, direktif veren adama kendine sövdürüyor, iki de bir utanmadan kadın kıyafetleri giyip gelip orasını burasını açıyor ve oradaki mal sürüsü bütün bu saçmalıklara yarılarak gülüyor. ne diyeyim allah hepsine akıl fikir versin, özellikle şu sahnedeki tipe versin.
son programdaki kekeme çocuğun gidişatı ayarlanmış gibiydi. özellikle 30 binlik soruda soruyu cevaplama şekli bana çok şüpheli geldi. zaten 15 binlik baraj sorusuna kadarki soruların 1 tanesi hariç hepsi bebek oyuncağıydı, o 1 kazık soruyu da telefon jokerindeki adam duyar duymaz yapıştırdı o da biraz şüpheliydi. şahsen 30 binlik sorudan sonra sahteliğe tahammül edemeyip bıraktım izlemeyi. noldu bilmiyorum sonrasında.
özel telefonundan kendisine ulaşan bir fanına saydırıp telefonu yüzüne kapattığı söyleniyor. fanı: "onu desteklemek için derslerime çalışmadım, üzgün olduğunda geceleri uyumadım, sosyal medyada antileriyle kavgalar ettim" filan diye dert yanmış. evrim'i pek sevmem ama öyleyse iyi yapmış. böyle ruh hastası fan bozuntularına böyle yapacan ki belki yediği tokatla biraz olsun akıllanır *.
seneler önce beni yak diye bir şarkısı vardı, baya dinlemiştim onu. klibi de iyiydi, klipteki kız hoştu gerçekten. benim için o çalışmasından ibaret şarkıcıdır. özellikle son zamanlardaki tipi, tarzı berbattır, klipleri saçma ve zorlamadır.
corona salgını filan umurunda olmayan firma. uçağa bir girdim ağzına kadar full. hosteslere sordum "böyle mi yolculuk yapacaz?", dediler: 1 koltuk boşluk kalsa da zaten sosyal mesafe için yetmiyormuş, sivil havacılık da gerek yok demiş. öyleyse bütün yolcuları birbine yapıştır gitsin ha! bir de dalga geçer gibi "koridorda sosyal mesafeye dikkat edelim" diye anonslar geçtiler. ulan 2 saat milleti alt alta üst üste yolculuk ettirdiniz, sosyal mesafenin a*ına koydunuz. böyle paragöz, insan sağlığını hiçe sayan bir firmayı sadece corona zamanı değil, normalde de tercih etmeyin derim. ben şahsen öyle yapacağım. hakikaten yazıklar olsun.
2014-15 gibi olması lazım 1,5-2 yıl gibi bir sürede sıra geldi ama entrylerimi beğenmeyip tekrar dene diye 10 binli sıralara geri atmışlardı. ondan sonra daha da kafa yormadım.
hesabınız çalındığında hiçbir şekilde yardımcı olmayan sözde güvenilir mail servisi. hesabım yakın zamanda biri tarafından çalındı, şifremi ve doğrulama mailimi değiştirmiş hesabıma erişemiyorum. bildirdim gmail'e 4-5 iş günü içinde cevap gelecek dediler, en sonunda gelen cevap: hesabınızı kontrol ettik giriş yapmakta herhangi bir sorun yaşamamakta olduğunuzu tespit ettik, iyi günler. ulan adam hesabımı çalmış istediği gibi hesabıma giriş yapıyor, bunlar da bu hesaba giriş yapılıyor demek ki sorun yok diyorlar, ulan bir baksanıza o hesaba giriş yapan kim. tabi verdim veriştirdim yanıt mailiyle. hotmail'den şaşmamak lazımmış, onların hem mailleri çalınamıyor hem de doğru dürüst bir hesap kurtarma sistemleri var.
edit: ısrarlı ve fırçalamalı 2 mail'imden sonra nihayet sorunuma el atıp, şifre sıfırlama linkini gönderdiler, hesabıma kavuştum.
edit 2: birden bire bilmediğim bir nedenden hesabımı tamamen kaybetmiş durumdayım şu anda. kurtarma linki vs hiçbir şey yok.
adamların şimdiden kazandığı parayı biz dünyaya 10 defa gelsek kazanamayız. nereye batıyorlar yırttılar artık. hem zannetmiyorum popülerliklerinin geçeceğini. millet kafayı yemiş mal gibi oturup bunları izliyor bütün gün.
bir kere oynuyorum zor bir görevde olayı çözmüşüm, binadaki bütün suçluları ya vurmuşum ya yakalamışım, bütün şüphelileri kelepçelemişim ama nedense görev bitmiyor. noluyor amk bug mu oldu dedim, görev ekranını inceledim meğer suçlulardan düşen silahlardan bir tanesini almadığımdan görevi bitirmiyormuş. bir de çatışmada bacağımdan vurulmuşum kaplumbağa hızıyla yukarı kat, aşağı kat odadan odaya geçiyorum, didik didik arıyorum ama yok yok amk silahı, sinirden çatladım. ulan amk salak oyunu silahı kullanacak adam kalmamış ortalıkta, olayı çözmüşüm, işi bitirmişim, 10 tane adam vurmuşum, kim varsa paketlemişim, vurulmuşum ayakta zor duruyorum, ne silah toplaması gelsin olay yeri inceleme ekibi toplasın onu da mı ben toplayayım amk. akabinde hay senin gerçekciliğinin de senin de diyerek uninstall.
anlamsız, takımların gerçek potansiyellerini göstermeyen, muhtemelen son 1-2 yılda oynanan elemeler ve turnuvalara göre düzenlenen bir sıralama. yıllardır başarıdan başarıya koşan almanya bir turnuvada gruplarda elendi diye isviçre'den, danimarka'dan kötü takım mı oldu.
annasophia robb bu filmde acayip tatlı bir hatundur ve filmin benim açımdan başka numarası da yoktur. gerçekten uzaylı temasına en salakça şekilde yaklaşan filmlerdendir. biraz genel biraz çocuk filmi gibi bir şey.
öncelikle kendisi diş hekimliği değil tıp mezunudur. ayrıca tıp mezunu olan biri niye hiç okul okumamış biri gibi bu açlık, sefillik durumlarını yaşamış anlamadım. o zamanlar bırakın tıp mezunlarını, lise mezunları bile mezuniyetten sonra direk devlet memuru olup geçinebiliyordu.
japonlar hatalı bir iş yapıp kötü bir şeye sebep oldular mı kendi kendilerini öldüren adamlar. ülkelerine saldıran teröristleri yaşatıp içerde bakarlar mı hiç.
ilk çıktığı zamanlar dizide filan oynarken çok beğenirdim. sempatikliği ve sade güzelliğiyle dikkat çekerdi. şimdi bakıyorum da biraz sapıttı sanki. değişim var kendisinde ve maalesef bu iyi yönde değil *. o bir yana bence hala güzel kız ama o zamanlarki kadar değil kesinlikle.
ilk golde o frikiğin verilmesi hatalı karardı bence. griezmann orada kendisi düştü, hırvat oyuncu sonradan ona takılıp düştü. hatalı karar yüzünden yedikleri o golden sonra hırvatların oyun planı bozuldu, onlar açılmak zorunda kalınca geriye yaslanıp sinsi kontra futbolu oynayan fransızlara (fransız dediğime bakmayın içinde fransız'dan başka herşey olan takım) gün doğdu. ayrıca penaltı pozisyonu da çarpmaydı, kasti bir hareket yoktu.