Hiç yaşamadım ama sınavda tuvaleti gelene gülerdim başıma geldi. Sınava geç kalana da gülerdim tus sınavına bir önceki gece çalışmaktan uykusuz kalmıştım sınav arası bir kestireyim dedim klinik bilimlere geç kaldım. Yani söylediklerimizin esiri olabiliyoruz.
Keki buldu ıslağını arıyor haspam.
Kız dedikten sonrasını okumadığım başlık doğal olarak.
Kız olsam lezbiyen olurdum o kadar kızlari seviyorum herif ıslak kek yapamamasını bir eleştiri kriteri olarak görüyor.
Deneyimlerimi siz değerli okurlarla paylaşacağım aktivite.
Düşünsenize çocuklu aileler, yiyişen sevgililer, dedikodunun dibine vuran kız grupları, bağırarak konuşan kıroların olmadığı sessiz bir ortam.
Rüya gibi.
Git camide çalış onun yerine diyen varsa denedim emin olun. Camide yerde oturuyorsun bir de bazen dayıların aşırı igrenc muhabbetlerine denk geliyorsun ve sana uzaylı gibi bakan tipler oluyor çekilecek gibi değil.
Ders kütüphanede çalışılır köftehor diyecek varsa da kütüphaneden yazıyorum bunu. Gençler deodorant denilen bir şey var çok ilginç bu arada. Bir de siz fısır fısır konuşarak kütüphane kurallarına uymuyorsunuz, duyuyoruz. Son olarak hepinizden nefret ediyorum keşke yarınız olmasa. Her yeri parazit gibi işgal ediyorsunuz.
Kendisini geç tanımaktan üzüntü duyduğum kıymetli biri.
Kara mizah sever biraz. başlıklarda bu nicki görünce anlamsiz bir sırıtmaya kapılıyorum ayrıca.