nasıl ama, hepiniz alıştınız mı bana, hayatlarınız bana dokunmadan geçmiyor demi heheh.
kız çocuğum olduğunu hayal ediyorum ve gözlerine senin gözlerinden başka göz yakıştıramıyorum.
bir insana aşık oluyorsun ama o başkasından hoşlanıyor. tüm içtenliğinle mutluluk diliyorsun ve mutlu olmasını da istiyorsun, anlam ve ihtimal veremiyor. o kadarını biliyor çünkü.
ulan diyorsun. ulan. ne diyebilirsin ki ?
olmuyor, ne yapsam olmuyor.
'sikişmek' nedir amk.
yav,
kayışmak de
pompiş de
pipileşmek* de
güzellerini arıyorsan
birlikte olmak de
bedeni keşfetmek de
daha güzeli için
aşk yapmak de
sevişmek de
sikişmek ne amk. ne garip bi kelime.
-hatce, sikişelim mi ? kulağa nasıl da hırboca geldi değğğ mi ?
ama mesela sevişmek öyle mi ? bak şuraya
-hatce, sevişelim mi ? hani okurken bile içindeki sesin tonu daha romantik oldu biliyorum.
ayı.
neyse başlığa dönecek olursaksalkdjasf. ten uyumu olan kadındır.
-abi beni hatırladın mı ?
+hatırladım lan hatırladım senin bana 100 lira borcun vardı
-abi galiba ben seni biriyle karıştırdım ya.
öyle saça. neyse.
niye biz çıkartıyoruz yahu. onlar çıkartsın.
sapan, beni hatırladın mı len ?
tam yazacaktım yazılmış zaten... son cümlede.
1.80.
kısalar ve aralar arasındaki sınır devriyesiyim resmen. 1.50 kişinin bile kısasın dediği ama totalde ortalamanın üstünde bir boy. garip.
-ne yaptıysam her şeyi bur aile için yaptım!
+hmm pki tmm wltr whte .s.s
10 yıllık kah amatör kah profesyonel sözlük hayatımda hep gördüm, yazdım. evet.
su püskürtmeli seccade ?
artık namaz esnasında abdestin kaçması gibi bi' dert olmayacak, su püskürtmeli seccade anında kaçan abdestinizi size aldırtacak...
ŞKSAJDLKASJDASLKDJASLKDASJL AHSJKDHASHAAHAHAHAHAH
abi şu futbola değişik değişik modlar getirseler ya.
mesela aylık modu
ya da havadan aylık modu
orta kafa gol modunun da gideri olabilir bence. hep 90 dakka klasik oyun sıkıyor insanı bazen.
abi kim yaptı bilmiyorum ama baya baya uygulaması yapılmış gacının. basıyosun, 'yalaağğhk' diyor, basıyosun 'sümüklü' diyor.
olm ne çok işsiz var lan alksdjaslgh.
entera
abanarak
edebiyat
kasmak...
çoh iyi...
(bkz: nick altını kapattırmasa sanki nick altı girilecek yazarlar)*
ne kadar "özel" olacağına bağlı olarak içinde olabileceğim topluluk.*
(bkz: uludağ sözlük özel mesaj almak isteyenler topluluğu)
(bkz: usomait )
evet, hatta ortalama 7 senede bir.
sıradaki soru...
kimsenin söylediğini pipinize* takmayın ve bu doğrultuda utandığınız şeylerin üstüne gidin.
mesela kalabalık bi caddede size eşlik eden kimse olmasa bile elinizi kaldırıp "bürooool, hooop" diye bağırın. sonra da karşıdan bürol diye birinin çıkmaması için dua edin* *
kullanmayacak olsanız bile eczaneye girip prezervatif isteyin.(en azından ihtiyacınız olduğunda zaman kazanmış olursunuz* )
duşta şarkı söyleyin ve banyonun yaptığı echo ile sesinizin ne kadar güzel olduğunu düşünün.
bir kızın gözlerinden gözlerinizi kaçırmamak için inadına bakarken o kıza aşık olun.
ikili diyaloglarda nispeten yakın olduğunuz karşı cinsin gözlerine sonra da dudaklarına bakın, fark etmesini sağlayın.
çok çok utanacağınız şeyler yapın. utanma eşiğinizi yükseltin.
herkes utanır ama insanların utanacaklarının bi' eşiği vardır. o eşiği yükseltmeye çalışın.
bütün söyleyeceklerim bu kadar, tişikkirlir*
Geçen gün telefonumun şarjı bitti ve hazretleri şarj olurken aklıma bir şey takıldı ve annemden telefonu isteyip google'a girdim.
Arama kutucuğuna dokunur dokunmaz önceki aramalar geldi;
-havuçlu kek tarif
-havuçlu kek tarifi *
-mozaik pasta
-vs.
Bu gibi aramaların arasından sıyrılıp kendi aramama döndüm, okudum öğrendim. Sonra tarayıcıyı ve uygulamaları kapattım ve ne göreyim.
Annem kitchen stories indirmiş.
Kıssadan hisse; yemek tarifleridir.
Sırf ortama uyum sağlamak için konuşulan konu bana zıt olsa dahi ortamdaki kişilere uygun konuşmam.
Düşüncem neyse söylerim, inadına söylerim ki. insanların aklına "düşünce" özgürlüğü gelsin.
"Tamam kardeş sen öyle düşünüyosun, ben böyle" dediklerinde mission complated sigarası yakmam da en önemli prensibimdir.
Saygılar.
swarm'da çekin yapan kızı ekleyen erkeğin amacı'ndan daha masum olan amaçtır.
dimi lan ?
daha fazla entry yükleniyor...