-
España por supuesto, ¡ojalá viva España!
-
Başın sağ olsun sabırlar diliyorum..
-
Bir Mercedes Benz al zengin gibi hissedersin zaten müthiş bir marka o.
-
Borcum yok, kredi kartı kullanmıyorum nakit ödeme yapıyorum sadece.
-
insan gerçekten çok üşeniyor,kes kes nereye kadar gidecek bu?
-
işkembe çorbanın kralıdır..
-
Saygısızlık gördüm mü anında silerim affetmem asla.
-
Olmayan corona gibi bu da yalan yok böyle bir şey.
-
Fenerbahçeliyim Beşiktaş adına çok sevindim verin bir kupa daha menerime diyenleri susturdu.
-
Pantolondan (bol da olsa) kurtulup rahat bir şey giyiyorum.
-
Çok seçici olun ben öyle yapıyorum sevmediğim gıdayı sırf doyayım diye hiçbir zaman yemedim çünkü mide bu sonuçta çöplük değil.
-
Burak haklıydı o pozisyonda.
-
Bedava ama lezzetli mi?
Değil herhalde yavandır.
-
Evet keşke o kadar geç kalmış olmasaydım elden gelen bir şey yoktu.
-
Engelledim küfür ederdim ya neyse.
-
Araplaşmamış türktür ne mutlu bize.
-
Şerefsizliktir herkes birer engelli adayı olabilir.
-
Evin de içen insandır hem gerekte yok.
-
Meteliğe kurşun atıyor olmak.
daha fazla entry yükleniyor...