Muhtemelen beğenmez, çünkü ben de beğenmiyorum mk!
Ama yine de yemeli,çünkü çok seveni hatta hasta olanı var..
Sadece elit yazarların yapacağı eylem..
Artemis 2 ile Ay'a gönderilen astronotlar anasının *mına girsin.
*mına koduğum primatı!
Deyin iyi ki geldin.
De seni seviyorum..
36 ya da 36,5 numara ayağı olan kız bulunca yapılacak eylem.
Allah tuttuğunuz oruçları kabul etsin dostlar..
Sevgilisi olmayan sözlük kızları açık oylasın lütfen.
Gelin rakı balık yapalım..
Yapmak istediğim eylem.
Yeter ki sen sev beni.
Yeter ki inan bana..
Evet.....
Özür dilerim ama ilerleyen zamanda bu saygısızlığı yapacağım. Yanıma sevdiğim 3 arkadaşımı alıp birinin mezarına gidip sıçıcam..
Bunu sadece yaşayan bilir tostlar.
Hepimizi sonsuza kadar cehennemde yanma korkusu ile büyüttüler. Bu salakça korkuyu yenen insanın yaşadığı mutluluğu tahayyül bile edemezsiniz.
Müslüman arkadaşlar inancınıza saygı duyuyorum ve hep saygı duyucam ama sizi fena kekliyorlar..
Siz nasıl bir lolipopsunuz dedirten durum!
Gençliğini yaşamadan, evlenmek için evlenen erkeklerin hepsi böyle. Özellikle genç yaşta evlenen tiplere dikkat edin. En büyük sapıklar onlar oluyor.
Bunlarla evlenen kadınlara yazık. Benim gibi tinerciler dururken bunlarla evlenen kızlara üzülmüyorum mk..
(bkz: ruh hastası )
Yeminle millet kafayı yemiş mk. Şu insanları görünce, içinde bulunduğum boktan duruma bile şükrediyorum.
Ya cidden o uzun entryleri okuyan var mı?
Sude kıray botu bir bunlar iki mk!
Ben kış insanıyım sözlük. Bu sıcaklara dayanamıyorum.
izniniz olursa daldaşak entry girmek istiyorum..
Doğacak çocukları ziyan olurdu mk.
Bu ikili resmen Tencere kapak misali. Ürememeleri şartıyla kesinlikle evlenmeliler. Bu ikili bir de çocuk yaparsa vay dünyanın haline hshsh.
Başlık açmak için açan iki yuvzır. Açacağınız başlığa kafamız girsin, evet..
inanın karşımda konuşan gal gadot olsa,eğer ki boş yapıyorsa onun allahını s*kerim.
Herkesi burada hayal kurup 31 çeken tiplerden sanmayın..
Bizler de insanız ve amınız var diye diz çökmeyiz..
(img:#2431708)
Sizi bilmem ama böyleyim..
Yarışmayı kazanır mı bilmem lakin benim gönlümü fethetti.
Nedir benim bu tesettürlü hatunlardan çektiğim ya. Aşık olup olup avucumu yalıyorum. Üstelik desteklediğim hiçbir hatun Fenerbahçe gibi şampiyon olamıyor.
Şöyle sosyal medyadan bi baktım da hatunun 500 takipçisi var. Ana kadroya girsin rahat 50 bin takipçisi olur.
Keşke yarışmaya ben de katılsaydım mk. En azından sümeyye ile tanışırdım..
Seyir keyfi çok yüksek bir koşuydu. Hele son 100 çok iyiydi be.
Kazanan at cutha jokey ise ahmet çelik oldu. Yanılmıyorsam 10 yıl önceki koşuyu da ahmet çelik kazanmıştı. Harbiden yaşlandık be sözlük..
Sıklıkla yaptığım eylem.
Oraya katılıpta o etleri, balıkları, ahtapotları ziyan eden lavukları görünce istemsizce gözümden yaşlar akıyor!
Neyse ki bu sene baya kaliteli yarışmacılar katıldı. ilerleyen günlerde makarna yerken güzel yemekleri görünce mutlu olurum artık..
Ünlü bilim insanı ecel zagor'un da dediği gibi jsjsjs.
https://www.instagram.com...igsh=MW9ndmdtdWMzYm9peQ==
Ben bu bilim insanının söylediği şeyleri yıllardır söyledim. Bana sen müptezelsin, yok ebesinin amı ama dediniz. Oysa ki ben esrar değil alkol içen biriydim.
Size tüm kalbimle söylüyorum. Eğer bir ülkede alkol yasal ise esrar da yasal olmalı. Çünkü o daha masum mk!
Yemin ediyorum mutluluk bu.
Önceden uyanır uyanmaz 1 dal sigara yakıyor ve hayata küfürler ediyordum. Artık uyanınca 1 kadeh viski içiyor ve yeni güne güzel başlıyorum.
Bunun bi tık üstü uyanır uyanmaz seks yapmak. Viski ile güne başladığımda çok mutlu isem diğerini yaşarsam allahu ekber buum mk..
Arabayı seçmeyen lolipop fetöcüdür, vatan hainidir..
Her dinlediğimde utancımdan yerin dibine girmek istediğim malum takımın marşı.
https://youtube.com/short...veF_k?si=vzRmcBYNdLXlhTHB
Hshhshs bu ne lan mk jsjsjs..
Yasemin sakallıoğlu denen kadın zaten aşırı derecede itici biriydi. Sanırım bu beşinci yıldız marşını tuvalette besteledi. Rezillik!
Eski Türkiye ne güzelmiş be. Hainlik yapan başbakan bile olsa darağacında sallandırıyorlardı. Şimdi bazı kansızlar apo piçine özgürlük istiyor!
iyi ki adnan menderes'i astılar. iyi ki o adamın daha fazla ihanet etmesine müsade etmediler.
Keşke son Osmanlı padişahını da boğarak öldürselerdi. Atatürk'ün hata yaptığı en büyük şey Vahdettin'i boğdurmak yerine sürgün etmesiydi.
Eski Türkiye'ye dönme dileğiyle dostlar..
Ulan çok şanslı nesiliz mk. Şimdiki veletler havhav dinliyorken bizler o zamanın teknolojisi ile yapılan efsane şarkılarda kafa yaşıyorduk.
https://youtu.be/S3DU283TMT8?si=E8B2NpfDYLsrKtr4
Şu şarkıyı günümüzde havhav diyerek anıran lavuk yapsa tüm dünya dinlerdi. Öyle bir eser jsjs..
daha fazla entry yükleniyor...