canoo
631 (taçsız kral pele)
on ikinci nesil yazar 426 takipçi 7213.52 ulupuan
entryleri
oylamalar
medya
takip

    pestil ne ya diyen kıza yapılması gereken

    1.
  1. Muhtemelen beğenmez, çünkü ben de beğenmiyorum mk!
    Ama yine de yemeli,çünkü çok seveni hatta hasta olanı var..
    0 ...
  2. hoşlanılan sözlük kızının profiline kusmak

    1.
  3. Sadece elit yazarların yapacağı eylem..
    1 ...
  4. geliyoruz amerika

    1.
  5. Son zamanlarda Milli takım için yapılan en iyi şarkı.

    https://youtube.com/short...Hgd8s?si=o-EDxR5rrQWvruLT

    Gerçekten çok iyi mk..
    0 ...
  6. ay a hiç gidilmedi diyen lavuk

    1.
  7. Artemis 2 ile Ay'a gönderilen astronotlar anasının *mına girsin.

    *mına koduğum primatı!
    1 ...
  8. iyi ki gelmişim de mi kızlar

    1.
  9. Deyin iyi ki geldin.
    De seni seviyorum..
    2 ...
  10. orucu ayak yalayarak açmak

    1.
  11. 36 ya da 36,5 numara ayağı olan kız bulunca yapılacak eylem.
    Allah tuttuğunuz oruçları kabul etsin dostlar..
    1 ...
  12. sevgilisi olmayan sözlük kızlarıyla iftar yapmak

    1.
  13. Sevgilisi olmayan sözlük kızları açık oylasın lütfen.
    Gelin rakı balık yapalım..
    2 ...
  14. fikret kızılok dinleyen kızın kukusunu yalamak

    1.
  15. Yapmak istediğim eylem.

    Yeter ki sen sev beni.
    Yeter ki inan bana..

    Evet.....
    1 ...
  16. ölen kişinin mezarına gidip sıçmak

    1.
  17. Özür dilerim ama ilerleyen zamanda bu saygısızlığı yapacağım. Yanıma sevdiğim 3 arkadaşımı alıp birinin mezarına gidip sıçıcam..
    1 ...
  18. islamiyeti reddedince gelen mutluluk

    1.
  19. Bunu sadece yaşayan bilir tostlar.

    Hepimizi sonsuza kadar cehennemde yanma korkusu ile büyüttüler. Bu salakça korkuyu yenen insanın yaşadığı mutluluğu tahayyül bile edemezsiniz.

    Müslüman arkadaşlar inancınıza saygı duyuyorum ve hep saygı duyucam ama sizi fena kekliyorlar..
    4 ...
  20. evli erkeklerin bekarlardan daha sapık olması

    1.
  21. Siz nasıl bir lolipopsunuz dedirten durum!

    Gençliğini yaşamadan, evlenmek için evlenen erkeklerin hepsi böyle. Özellikle genç yaşta evlenen tiplere dikkat edin. En büyük sapıklar onlar oluyor.

    Bunlarla evlenen kadınlara yazık. Benim gibi tinerciler dururken bunlarla evlenen kızlara üzülmüyorum mk..
    3 ...
  22. padişah fermanı gibi upuzun entry giren yazar

    1.
  23. (bkz: ruh hastası)

    Yeminle millet kafayı yemiş mk. Şu insanları görünce, içinde bulunduğum boktan duruma bile şükrediyorum.

    Ya cidden o uzun entryleri okuyan var mı?
    Sude kıray botu bir bunlar iki mk!
    2 ...
  24. saygısızlık olmazsa çırılçıplak soyunabilir miyim

    1.
  25. Ben kış insanıyım sözlük. Bu sıcaklara dayanamıyorum.

    izniniz olursa daldaşak entry girmek istiyorum..
    0 ...
  26. sude kiray ismet gurbuz evliliği

    1.
  27. Doğacak çocukları ziyan olurdu mk.

    Bu ikili resmen Tencere kapak misali. Ürememeleri şartıyla kesinlikle evlenmeliler. Bu ikili bir de çocuk yaparsa vay dünyanın haline hshsh.

    Başlık açmak için açan iki yuvzır. Açacağınız başlığa kafamız girsin, evet..
    5 ...
  28. eskişehirde 11 orman işçisinin şehit olması

    1.
  29. Yangınları söndürmeye çalışırken şehit olmuşlar. Çok üzücü. Milletimizin başı sağ olsun.

    https://www.eskisehir.net...1-orman-iscisi-sehit-oldu

    Ormanlarımızı yakanların anasını avradını s*kim..
    2 ...
  30. sözlük erkeklerinin tahammül seviyesi

    1.
  31. inanın karşımda konuşan gal gadot olsa,eğer ki boş yapıyorsa onun allahını s*kerim.

    Herkesi burada hayal kurup 31 çeken tiplerden sanmayın..

    Bizler de insanız ve amınız var diye diz çökmeyiz..
    0 ...
  32. beklenen mesaj gelince verilen tepki

    1.
  33. (img:#2431708)
    Sizi bilmem ama böyleyim..
    1 ...
  34. masterchef sümeyye

    1.
  35. Yarışmayı kazanır mı bilmem lakin benim gönlümü fethetti.

    Nedir benim bu tesettürlü hatunlardan çektiğim ya. Aşık olup olup avucumu yalıyorum. Üstelik desteklediğim hiçbir hatun Fenerbahçe gibi şampiyon olamıyor.
    Şöyle sosyal medyadan bi baktım da hatunun 500 takipçisi var. Ana kadroya girsin rahat 50 bin takipçisi olur.

    Keşke yarışmaya ben de katılsaydım mk. En azından sümeyye ile tanışırdım..
    2 ...
  36. 99 uncu gazi koşusu

    1.
  37. Seyir keyfi çok yüksek bir koşuydu. Hele son 100 çok iyiydi be.

    Kazanan at cutha jokey ise ahmet çelik oldu. Yanılmıyorsam 10 yıl önceki koşuyu da ahmet çelik kazanmıştı. Harbiden yaşlandık be sözlük..
    1 ...
  38. masterchef izlerken ağlayarak makarna yemek

    1.
  39. Sıklıkla yaptığım eylem.

    Oraya katılıpta o etleri, balıkları, ahtapotları ziyan eden lavukları görünce istemsizce gözümden yaşlar akıyor!

    Neyse ki bu sene baya kaliteli yarışmacılar katıldı. ilerleyen günlerde makarna yerken güzel yemekleri görünce mutlu olurum artık..
    2 ...
  40. alkolün esrardan daha zararlı olması

    1.
  41. Ünlü bilim insanı ecel zagor'un da dediği gibi jsjsjs.

    https://www.instagram.com...igsh=MW9ndmdtdWMzYm9peQ==

    Ben bu bilim insanının söylediği şeyleri yıllardır söyledim. Bana sen müptezelsin, yok ebesinin amı ama dediniz. Oysa ki ben esrar değil alkol içen biriydim.

    Size tüm kalbimle söylüyorum. Eğer bir ülkede alkol yasal ise esrar da yasal olmalı. Çünkü o daha masum mk!
    1 ...
  42. uyanır uyanmaz 1 kadeh viski içmek

    1.
  43. Yemin ediyorum mutluluk bu.

    Önceden uyanır uyanmaz 1 dal sigara yakıyor ve hayata küfürler ediyordum. Artık uyanınca 1 kadeh viski içiyor ve yeni güne güzel başlıyorum.
    Bunun bi tık üstü uyanır uyanmaz seks yapmak. Viski ile güne başladığımda çok mutlu isem diğerini yaşarsam allahu ekber buum mk..
    1 ...
  44. dünyanın en güzel kadını vs en güzel arabası

    1.
  45. Arabayı seçmeyen lolipop fetöcüdür, vatan hainidir..
    0 ...
  46. beşinci yıldız göğsüme kon

    1.
  47. Her dinlediğimde utancımdan yerin dibine girmek istediğim malum takımın marşı.

    https://youtube.com/short...veF_k?si=vzRmcBYNdLXlhTHB

    Hshhshs bu ne lan mk jsjsjs..

    Yasemin sakallıoğlu denen kadın zaten aşırı derecede itici biriydi. Sanırım bu beşinci yıldız marşını tuvalette besteledi. Rezillik!
    2 ...
  48. adnan menderes i asanlara minnettarız

    1.
  49. Eski Türkiye ne güzelmiş be. Hainlik yapan başbakan bile olsa darağacında sallandırıyorlardı. Şimdi bazı kansızlar apo piçine özgürlük istiyor!

    iyi ki adnan menderes'i astılar. iyi ki o adamın daha fazla ihanet etmesine müsade etmediler.

    Keşke son Osmanlı padişahını da boğarak öldürselerdi. Atatürk'ün hata yaptığı en büyük şey Vahdettin'i boğdurmak yerine sürgün etmesiydi.

    Eski Türkiye'ye dönme dileğiyle dostlar..
    5 ...
  50. dj tiesto ile kafa yaşayan nesil

    1.
  51. Ulan çok şanslı nesiliz mk. Şimdiki veletler havhav dinliyorken bizler o zamanın teknolojisi ile yapılan efsane şarkılarda kafa yaşıyorduk.

    https://youtu.be/S3DU283TMT8?si=E8B2NpfDYLsrKtr4

    Şu şarkıyı günümüzde havhav diyerek anıran lavuk yapsa tüm dünya dinlerdi. Öyle bir eser jsjs..
    2 ...
  52. daha fazla entry yükleniyor...
    © 2026 uludağ sözlük