Vurduğu gol oluyor.
Kim demiş
" Göte giren şemsiye açılmaz" Diye
Adam gırtlağa kadar açıyor yahu.
Ha ha ha.
Hoş geldin Messi
Zekana ve kalemine sağlık.
Kürtler Türkçe'yi Kürtçe gibi konuşuyor.
Karadenizliler lazca gibi Türkçe konuşuyor.
Ege liler Türkçe'yi Rumca gibi konuşıyor.
Bu Türkçe sonradan mı öğrenildi yahu türkçeyi Türkçe gibi konuşan kimler.
https://x.com/tanjuozcanchp/status/1991131446728134814?t=nyFzmuOg2v0ik9oxBaWjDA&s=19
Hikaye buymuş
Arap kardeşlerim
Bazen duyınca bu cümleyi ne his ediyorsunuz.