yeni bir göreve başlıyorsun, farklı bir görev.. öleceksin, yeni bir yüz, yeni bir kimlik, geçmişin silinecek, ailen, yakınların, seni tanıyan herkes, artık onlar yok.. (bkz: haslanmispatates)
net mal bir taraftardır ve yıllardır yönetim tarafından uyutulmuştur. örgüt elemanları ile tavla turnuvaları halı saha maçları yapılırken hala kendilerine kumpas kurulduğunu düşünürler. ha bir de yıllardır şampiyonluk yüzü görmemiş ebleh tiplerdir.
kendilerinden olmayanlara aşağılayıcı gözlerle bakarlar . din diyanet konularında her türlü bilgiye sahip olduklarını düşünürler. namaz kılmayanları eleştirirler ama kendi kıldıkları namaz onları hangi kötülükten alıkoyduğu konusunu bir kez olsun düşünmezler. ahlak bekçisi kesilirler ama kendileri yaptığı ahlaksızlıkları din maskesiyle yaparlar. modern cahiliye dönemini yaşayıp canlı putlara taparlar. kısacası din maskeli allah düşmanıdır hepsi . memleketin başına beladırlar uzak durulmalıdırlar. dini okuyarak öğrenmek yerine din kültürü dersi seviyesinde dini bilgisi olan bu sakallı cübbeli insanların peşinden gitmek felakete sürüklenmekle eş değerdir yapmayın amk..
Gençler pil sorunu yaşayan var ise telefonu yedekleyin sonra sıfırlayıp geri yükleyin. Sorun ortadan kalkacaktır denendi her gün 2 kez şarja takan ben sabah 8.30 da çıkardım şarjdan ve şu saatte yüzde 11 .. deneyin ..
ilk denk geldiğimde ne diyor acaba bu kabadayı bozması demiştim. ama değindiği konular mevcut durumu özetler nitelikte. içerik bakımından gayet güzel videoları var tavsiye edilir.. okuyorsan hakkını helal et reis..
hafıza sorunu yaşayan iphone kullanıcıları için efsane bir program baya yer açıyor tavsiye ederim.. param olur da iphone alırsam ilk işim bu uygulamayı indirmek olacak...
tam olarak benim o kadar tipsizim ki yolda arabalar üzerime sürüyor sensörlü lambalar beni algılamıyor karanlıkta çıkıyorum merdivenleri koskoca kahvehanede gelen polisler bi tek benim kimliğimi sorguladı amk.. hatta bir keresinde beni sfenks sanan bile oldu amk... daha ne olsun..
etraftaki insanlar tarafından linç edilen orospu çocukları ... en güzeli de siz kimin ülkesinde kime şekil yapıyonuz lan diyen eleman... kim dövdüyse kim vurduysa ellerine sağlık keşke iki uçan tekme de ben atsaydım...