üniversite

entry700 galeri19
    620.
  1. Türkiye’de tek üniversite vardır.O da itü.
    2 ...
  2. 620.
  3. bunu yazan olmuştur " ikamet ettiğin yerde gidiyorsan üniversiteye lisenin daha özgür halidir."
    şehir dışındaysa eğer rezillikler bütünüdür, ff den aa ya kadar tüm not sistemini ve ortalama hesaplamayı adın kadar ezberleyeceğin yerdir, not için sana yılan gibi kıvırarak yaklaşan hatunlar olacaktır kanma yiğidim kanma onlara, fotokopiye vereceğin paraların haddi hesabı yok, hocaları yakın markaja alın ismini en azından bilsinler işe yarar, deli gibi batak, 101 oynayın cıgarasına ama boş oynamayın tadı olmaz, inek olmayın yaşayın oğlum o hayatı boş beleş işlerle uğraşmayın sağlam gülün tadında için, güvenli *ikişin.
    2 ...
  4. 622.
  5. Bu kadar fazla olmasına izin verilmemeliydi.

    Okullarda yeterli sayıda öğretim üyesi yok onu geçtin çoğu ünini kontenjanı bile dolmuyor.

    Böyle giderse öğrenci sayısından çok kontenjan olacak.
    3 ...
  6. 623.
  7. Bırakmak hayatımın en doğru kararıydı.
    3 ...
  8. 624.
  9. 625.
  10. günümüzde değerini iyiden iyiye yitiren eğitim kurumu.
    1 ...
  11. 626.
  12. Yillarinin bidaha gelmeyecegi kurum.
    2 ...
  13. 627.
  14. Liseden sonra eğitimin devam ettiği kısım.

    Son yıllarda çoğu kişinin üniversiteye bilgi, eğitim, tecrübe almak için değilde "ortam" yapmak amacıyla gitmesi veya ailesinden ve bazı durumlardan kaçmak için, sırf üniversite mezunuyum diyebilmek için kısacası eğitim dışındaki her faktör ve etken için üniversite okunması işsizliğin ve okumuş cahilliğin en büyük sebebidir.

    Zihinler değişmedikçe de böyle devam edecektir.
    1 ...
  15. 628.
  16. benim için eğlenceli olmayandır, gerizekalılarla dolu bi üniversitedeyim, he şimdi "bre amcık sen de gerizekalısın ki o üniversiteye gitmişsin" demeyin.

    ben zorunluluktan geldim, normalde an itibariyle harp okulunda son sınıf olması gereken bir arkadaşınızım.

    yok fetöden atılmadım yav hemen oraya yormayın...
    2 ...
  17. 629.
  18. Pazartesi başlayacağım, içerisinde nasıl insanların olduğunu ve neler yaşayacağımı bilmediğim bok çukuru. Şaka şaka güzel düşünelim güzel olsun; iyi zamanlar geçireceğim, eğitim görüp güzel bir iki arkadaş edineceğim yer. Geriliyorum, gerilmemeliyim.
    2 ...
  19. 630.
  20. keşke okuduğum yıllara dönsem dedirten yer.
    2 ...
  21. 631.
  22. kendini bişey sananlarının yüzdesinin fazla olduğu yer.
    1 ...
  23. 632.
  24. Artık eski cazibesi kalmayan eğitim merkezleri.
    0 ...
  25. 633.
  26. okumuşlarda serseri haydut oluyor samimi dürüst insanlara ihtiyaç var vardır.
    0 ...
  27. 634.
  28. herkesin götünün başının ayrı oynadığı, kasıntı tiplerin bolca bulunduğu, sağlam arkadaşlıkların çok az çıktığı, genel olarak sadece çıkarlar doğrultusunda ilişki kurulan bir yer. okuldan naklen bildiriyorum.
    6 ...
  29. 635.
  30. 636.
  31. 637.
  32. acilen 4 te 3 ü kapatilmasi gereken yerler.
    2 ...
  33. 638.
  34. çok fazla şey beklenmemesi gereken eğitim kurumu.

    bir konuda mesleki bilgi vermek dışında bir misyonu yok üniversitelerin. mesleki yeterliliği bile tam olarak kazandırmaz. onu ancak adam gibi yapılan bir stajda ya da işe girdiğinizde öğrenirsiniz. fazla şey beklemeden girerseniz hayal kırıklığınız da az olur.

    üniversiteye giren insanın yapacağı şey artık kendisini geliştirmek için işi bizzat ele almaktır. yoksa yerinizde sayar, sadece kuru bir diploma sahibi olursunuz.
    1 ...
  35. 639.
  36. bu zamana kadar almış olduğum en yanlış karar şu anki bulunduğum üniversite ve bölüme gelmek oldu. acaba daha ne kadar pişmanlıklar duyucam bu süreçte?
    1 ...
  37. 640.
  38. 641.
  39. Daha mezun bile olmadan özlemini çektiğim yer...
    0 ...
  40. 642.
  41. kızların büyük çoğunluğu koca bulmak, erkeklerin de aileden uzak durmak, içip eğlenmek için gittiği okul.

    eğitim seviyesi yerlerde geziyor. 20 bin nüfusu olan ilçelere bile fakülte açmışlar.
    2 ...
  42. 643.
  43. Valla ancak gerizekali salaklarin gittiği yer

    Amk okuyorsunuzda sanki kendinizi kurtaracaksiniz.

    Liseyi bitirin gidin akp gençlik kollarına çalışın didinin canınızı disinize takın

    Nasıl olsa bir memuriyet bulursunuz
    SiZ lise ön lisans kpssnin niçin hala kaldırılmadigini bilmiyorsunuz..
    1 ...
  44. 644.
  45. bilimsel eğitimin temel alındığı, ezber metoduyla çalışmayan, sorgulayan ve sorgulatan insanlar yetiştirmeyi hedefleyen yükseköğretim kurumu.

    tabii ki bu tanım, gelişmiş eğitime sahip ülkeler için geçerlidir. vahhabi dini ile yoğrulmuş, ortadoğu da batan arap kafası yaşayanlar için geçersizdir. eskiden doğu gelişmişti ve ilerideydi ama şimdi öyle değil işte malesef. kabullenelim lütfen.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük