bir konuda mesleki bilgi vermek dışında bir misyonu yok üniversitelerin. mesleki yeterliliği bile tam olarak kazandırmaz. onu ancak adam gibi yapılan bir stajda ya da işe girdiğinizde öğrenirsiniz. fazla şey beklemeden girerseniz hayal kırıklığınız da az olur.
üniversiteye giren insanın yapacağı şey artık kendisini geliştirmek için işi bizzat ele almaktır. yoksa yerinizde sayar, sadece kuru bir diploma sahibi olursunuz.