şu zengin çocuklarına bazen cok özeniyorum lan. sırf üni okumak zorunda olmadıkları için. bok bok bilgisiz slayttan ders anlatan doçlar, akademisyenler, egoist itlerin egolarını cekmek zorunda olmadıkları için. elimde olsa hepsinin derisini yüzerim derisini. orospu cocukları. kendine profesör dedirttiren yardoç gördü lan bu gözler. profesör.. okulunuz batsın. cahil şerefsizler sizi.
türkiyede insanı köhneliğe ve çürümüşlüğe sürükleyen, tüm potansiyelini bitiren ve özgür düşünmeye karşı savaş ilan etmiş binalara verilen adlardan bir tanesidir.
Lisedeyken 'üniversiteye gecince rahatlayacagım' diyordum ama tam tersi oldu. Bıktım yemin ediyorum. Projeler raporlar zartlar zurtlar.. manevi olarak yoruldugumu hissettim artık yani. Bitse de kurtulsam..
hayatınızın en güzel yıllarını da en kötü yıllarını da yaşayabileceğiniz yer. hakkında binlerce anı, öykü ve nasihat duyabilirsiniz. bana sorarsanız söylenecek az şey vardır. üniversitede ne yapabiliyorsanız yapın. ama aklınıza gelebilecek arzunuz hayaliniz gücünüz neyi el veriyorsa gerçekleştirin. biriktirin her şeyi. anıları, yeni becerileri, insanları, bilgiyi, sporu ve seksi. çünkü net bişey var üniversiteden sonra bu kadar rahat ve özgür olamayacaksınız.
insanı her anlamda büyüten yerdir. delidolu gençlik çağlarından hafifçe yetişkinliğe ilk adımların atıldığı, hayatta kalabilmek için ilk mücadelelerin verildiği, bir çoğu için aileden ilk kopuş bir çoğu için özgürlük, kimisi için müthiş yıllar, kimisi için tam bir hayal kırıklığı olan, yaşanmadan asla tariflerinin anlaşılamayacağı, milyonlarcasının hayalini süsleyen milyonlarcasının ise başarıp da yıllar önce geride bıraktığı yer ve hayatın ta kendisi.
düşüncelerin ya da düşünme yöntemlerinin anlamak istemeyenlere de zorla anlatılıp, olur da ileride kendisi düşünmeyi başaracak olursa, vakitten tasarruf edip yeni bir şeyler geliştirmesine olanak sağlanan öğretim kurumlarıdır. ha yok illa düşünmeyeceğim ben ileride ya da bu kadar insan boş konuşmuş ben hepsinden daha iyi biliyorum diyorsanız kendinize ve başkalarına eziyet etmemeniz adına terk etmeniz gereken bir mekandır.
Hayır sanki ilköğretim ve lise eğitimi çok düzgün de eğitimin kötü olmasını sadece üniversitelere bağlanmasına karşıyım.Lise boyunca kendini hiçbir alanda geliştirmeden son sene biraz çalışıp anadolu'da hiçbir ilgi ve yeteneği olmadan rastgele tercih yapıp herhangi bir bölüme yerleşip bölüme yerleştikten sonra da sürekli okuldan ve bölümden şikayet eden kendini yine hiçbir alanda geliştirmeden doğru düzgün yabancı dil öğrenmeden günlerini kafelerde harcayıp doğru dürüst eğlenmeyi bile beceremedikten sonra bütün suçu eğitim sistemine falan atmanın mantığı yok kusura bakmayın.
Yalnızca lise diploması ile Ukrayna üniversiteleri bölümlerinden olan ve dünyanın bir çok üniversitesi ile denk olan tıp, hukuk, eczacılık, psikoloji gibi lisans ya da yükseköğrenim imkanlarından yararlanmak ve Ukrayna üniversite ücretleri hakkında detaylı bilgi almak için danışmanlık firması ile iletişime geçebilirsiniz.
ha eğer eskişehir,bursa,istanbul,ankara,izmir vs yerde okursanız hayatınızda biraz değişiklik olur
ama gidipte aksaray,yozgat,çorum,çankırı gibi boş beleş illeri kazandiysaniz hemde gidipte fen edebiyat veya iibf kazanirsaniz
bence hiç gitmeyin
boş yere hem paranizdan hem caninizdan gider
oturun adam gibi 1 sene daha çalışın
kayıt falan yaptırmayin