Hayır sanki ilköğretim ve lise eğitimi çok düzgün de eğitimin kötü olmasını sadece üniversitelere bağlanmasına karşıyım.Lise boyunca kendini hiçbir alanda geliştirmeden son sene biraz çalışıp anadolu'da hiçbir ilgi ve yeteneği olmadan rastgele tercih yapıp herhangi bir bölüme yerleşip bölüme yerleştikten sonra da sürekli okuldan ve bölümden şikayet eden kendini yine hiçbir alanda geliştirmeden doğru düzgün yabancı dil öğrenmeden günlerini kafelerde harcayıp doğru dürüst eğlenmeyi bile beceremedikten sonra bütün suçu eğitim sistemine falan atmanın mantığı yok kusura bakmayın.