yaptığı her faulden sonra, kendisine faul yapıldığını düşündüğü her pozisyondan sonra hakeme bakıp sırıtan futbolcu. heralde biri "gülmek sana çok yakışıyor ümit" dedi.
geçtiğimiz sezon youla ile futbol adına pek bir başarı gösterememelerine rağmen, eskişehir gece alemlerinin youla ile birlikte tozunu attırmış futbolcu.
birkaç gün sözlüklerdeki sol frameyi süsleyecek olan futbolcu.
an itibari ile yaşadığı son olaydan sonra, kimisi lanetleyecek, kimisi nefret edecek, kimisi "iyi ki galatasaray'dan gitmiş" diyecek, kimisi "galatasaray'dan çıkan topçu da ancak böyle olur" diyecek, kimiside ahlak polisliğine soyunacak... bunları diyenler, yine aynaya dönüp kendilerine hiç bakmayacaklar.
kimiside "bana ne" diyecek. işte onlara bayılıyorum.
beşiktaş'ın alması gereken oyuncu. beşiktaş kısa bir süre için alternatif bir forvet arıyor. nobre iyi bir alternatif forvet değil şu anda ve beşiktaş bobo sakatlandığı an büyük sıkıntı yaşama ihtimali olur. eskişehir hazır gözden çıkarmışken ucuza kapatılabilecek bir transfer. bence çok mantıklı.
bu adamın yürekten herhangi bir futbol takımının taraftarı olduğuna inanmıyorum. ettiği hizmetler karşılığında parasını ve şöhretini çatır çatır almıştır. unutulmayacak bi bok da yapmamıştır. gayet de unuttum. belki gece yarıları bardan çıkmalarınıi o hafta sahada ruh gibi dolaşmalarını hatırlarım ama.
dün galatasaray maçında frikik golünü atmış, hiç sevinmemiş, abartılı bir sevinçle yanında doğru koşan volkan yaman'ı da eliyle uzaklaştırmıştır. gerçek galatasaraylıdır, candır!
önce futbolcu sonra sportif direktör olarak eskişehirspor'a yamanmış kişi. bu saatten sonra eskişehir il sınırına dahi giremez. eskişehirspor böyle adamları çatısı altında tutmaz sözleşmesi de dondurulmuştur.