1999'da şampiyonlukta en büyük paya sahip olan hakan şükür'le birlikte 2006'daki şampiyonluğa olan katkısıyla takımda kalması gerekenmiş, bravo kendisine. 2002 şampiyonluğunda büyük katkıya sahip perez ve radu'yu da getirelim takıma tam olsun bari...
bu adam 2008-2009 boyunca bir tane gol atmış değildir şu dandik süper ligde. yedek kulübesinde oturup kulübün parasıyla hasan abisi gibi götünü büyüteceğine gitsin kendisine anadolu'dan kulüp beğensin. kimin götüne batıyor kimin götünden çıkıyor o zaman anlarız...
misyon tamamlaması denen olayın gerçekleştiği oyuncudur. bir galatasaray taraftarı olarak, 2000 senesindeki efsane kadrodan sonra yaşanan tüm mutluluklarımda payı vardır. özellikle lucescu'lu senede nou camp'ta ve roma olimpiyatta attığı goller, "van basten misin ümit karan?" nidalarına sebep olan nice metafizik golleri ve bu yıl her ne kadar başarısız bir sezon geçirse de benfica zaferinin altında imzasının olması kendisini hatırlayacağım güzel anılardır. ancak başta da dediğim gibi galatasaray'daki misyonunu tamamlamıştır ümit karan. bu yıl özellikle tek forvetli sistemde 3. forvet olması onu futbol dışındaki yaşantısına daha fazla yöneltmiştir. yenilenen galatasaray'da ayrılığının çok fazla arızaya sebebiyet vermeden olması onu daha da iyi hatırlama neden olacaktır. kendisine teşekkürü bir borç bilir bundan sonraki yaşantısında başarılar dilerim.
eskiden bu zamanlar ücretini arttırmak icin fenere felan transfer olurdu, artık bu sene bu numaraların pek getirisi olmayacagını o da biliyor sanırsam.
büyük takımlarda diliş tutturamayan bir futbolcudur. anadolu kulüpleri için fazla olduğu aşikardır, zaten bu yüzden sivrildi ama büyük kulüplere hiç yetmedi, yetmeyecek.
iddia edildiği gibi galatasaray'ın kendisine ihanet etmediği futbolcu, hem oynadığı futbolla hem de geçmişindeki fenerbahçe kaçamaklarıyla takımdan gönderilmeyi kesinlikle haketmiştir. galatasaray'dan gönderilirken haksızlığa uğrayan futbolcu hasan şaş'tır.
rıza çalımbay ile pek anlaşabileceğini düşünmüyorum. ümit karan biraz daha artistik gollerin adamı. boş kaleye bile rövaşata atıyor bu abimiz. rıza çalımbay da az biraz tanıdığım kadarı ile bu artistik hareketlerden pek hoşlanmaz. tabi bu benim fikrim inşallah çok iyi anlaşırlar da hem eskişehir, hem ümit karan kazanır.
galatasaray'ın bu sene hasan şaş'ı göndermekle beraber yaptıgı en akıllıca işlerden biri olaran kulüple yolları ayrılan futbolcu. attığı jeneriklik goller ve kazandırdıgı başarılar için kendisine teşekkürler. ama bu kulüp geçmişine sıgınan futbolculardan cok cekti. ** bi ümit karan'ı daha kaldıramazdık.
söylentilere göre erman toroğlu ndan düğün arefesi açıklamalarından (bkz: #646105) dolayı intikamını almış falan filan. tabi medya intikam diyor da bu yaptığı katmerli kıroluk olmuş. sahibi olduğu işletmeden kovmuş güya erman toroğlunu. insan ne kadar para kazanırsa kazansın. okumamışsa, eğitimsizse böyle büyük terbiyesizlikler yapabiliyor işte. ne kadar ayıp, yemin ediyorum ben utandım.
aynısını bir zamanlar acı hayat ta kenan imirzalıoğlu rol icabı yapmıştı. sanırım ona özendi söz konusu futboldan paranın mına koyan insan.