irandakilerin şu an iranlı olmalarından tiksinti duyması durumudur üzücüdür. aynısını ırak da yaşadı örneklerini gördük. insan memleketi boka bulaşmaması için memleketinin her şeyini sevmek zorunda. batıya aşık yaşamaya devam ederseniz batı gelir memleketinizi siker. sonra ortadoğu niye böyle savaş içinde der zırlarsın. şimdi ne olacak söyleyeyim abd rejimi düşürüp kendi, seçtiği adamlardan birini başa geçirecek ve iranın değerlerini sömürüp kendisine katıp güçlenmeye devam edecek.