öss 2009

entry437 galeri0
    400.
  1. tercihlerini internetten değil de okul aracılığıyla yapmak için son gün olan 3 ağustos pazartesiye bırakmamın risk olup olmadığı konusunda tereddüte düştüğüm sınavdır.
    1 ...
  2. 401.
  3. puanların düşmeyeceğini, aksine yükseleceğini birkaç hafta sonra tecrübe edeceğimiz sınavdır.
    1 ...
  4. 402.
  5. say2'den 288 alıp göt gibi kaldığım sınav olmuştur. çok alçak gönüllüyümdür. ekşi'ye falan baktım benim gibi salak yok valla. iyi bir derece yaptığımı düşünmekteyim. kıskananlar için söylüyorum; çalışın efendim, düzenli çalışın, adam olun.
    5 ...
  6. 403.
  7. yerleştirme sonuçlarının yarın açıklanacağı bildirilen sınav girenler için hayırlı olması dileğiyle.
    2 ...
  8. 404.
  9. 405.
  10. bugün tercihlerin açıklanmasıyla ve kazandığım haberini almamla benim için biten sıkıntılı süreç.
    1 ...
  11. 406.
  12. psikoloji bölümlerini uçurmuş sınavdır. özellikle bilkent destek burslu psikoloji, 10 puan artmış.
    0 ...
  13. 407.
  14. say 2 puanında 15.300 sıra ondeki bölüme yerleşen insan vardır efenim.
    ceyzade'yi sözlükten uzaklaştıran sınavdır.alnımızın akıyla çıkmışızdır efendim.
    (bkz: anadolu üniversitesi)
    (bkz: halklailişkiler ve reklamcılık)
    3 ...
  15. 408.
  16. puanları gördüğümde ulan olum biz zamanında çok kasmısız dedirten hadise.puanlar bu kadar mı düşer a.q
    0 ...
  17. 409.
  18. üniversite okumaması gerekenlerin kazanıp okuması gerekenlerin ise açıkta kaldığı bir sınavdır.
    1 ...
  19. 410.
  20. hayallerimi yıkan, istemediğim bir bölümde her günüme lanet okumamı sağlayan sınav. ha diyeceksiniz ki "neden yazdın bölümü yarrağım?" ki haklısınız da. ama tercih dönemi insanın kafası yerinde olmuyor ki amk. gireyim bir yere de bitsin şu işkence diyorsun. sayısalda ilk 20bindeydim, ege üniversitesi inşaat mühendisliğine girdim ama hayatımdan memnun muyum? hayır... benden yaşça çok büyük adamlarla aynı sınıfta olup da yine de bölüm değiştirmek istediğimi aileme söyleyince de "yıl kaybı" demeleri beni deli ediyor. ilk senemde girmişim amk. hazırlığı da geçtim hala sene kaybı diyorsunuz. allah ım hayat bazen ne kadar salak saçma ilerliyor.
    4 ...
  21. 411.
  22. ikinci öğretim yazıpta istediği bölümü kazanamayan yoktur.
    1 ...
  23. 412.
  24. üniversiteyi 2008 yılında kazanmış olan her gencin bölümünü beğenmeyip tekrar girmek istediği sınavdır.
    -hayırlı olsun yiğenim nereyi kazandın.
    -teşekkür ederim amca konya maden mühendisliği kazandım.
    -o ne ki yiğenim iş bulabilecen mi.
    -bilmiyorum ama seneye yine girecem sınava.
    tarzında olan muhabbetlerdir.
    0 ...
  25. 413.
  26. şu kesindir ki 2006 yılından beri yapılan, kısacası aynı sistemle yapılan öss'lerin en zorudur. puanların düşme sebebi bir çok öğrencinin başarısızlığıdır ki soruların ağır olduğu öğretim görevlileri tarafından da zaten kabul edilmiştir.
    0 ...
  27. 414.
  28. 415.
  29. o değilde çok kolay integral sorularıyla ne güldürmüştü.

    hah! ilahi sen !
    1 ...
  30. 416.
  31. 417.
  32. içimde kalmasın yazmak istiyorum.

    hey sen yanımda oturan mini etekli dekolteli sarışın güzel kız.senin yüzünden 10 puan kaybettim.bir gün ödeşiriz inşallah.*
    1 ...
  33. 418.
  34. ahır gibi bir okulda girdiğim sınav.
    0 ...
  35. 419.
  36. son 1 hafta kala baktığım organik kimyadan full yaptığım sınavdır. çok kolaydı olm bildiğin gibi değil.
    0 ...
  37. 420.
  38. önce benim ona girdiğim sonra onun bana girdiği sınavdır.yinede alnım ak çıktım 276 ham puan da cabası.
    2 ...
  39. 421.
  40. bıyığı terlememiş sabiye milli eğitimin geçirdiği kazık, odun, sap, vs.
    1 ...
  41. 422.
  42. tecrübe eden (muhtemelen) herkesin tahminler ötesi sonuçlar almasına sebep olan sınavdır. iki, üç şıkkın birden cevap olabileceği o soruların hikmeti zamanla anlaşılmıştır: bu sınav girenlere girmiştir.
    1 ...
  43. 423.
  44. 424.
  45. sol framede görüp heyecanlandığım sınavdır.
    bana şu anki okulu bahşeden sınav olmuştur kendileri.
    sınavdayken soruları çok beğenmiştim, eğlenerek çözmüştüm sadece bildiğim yerden çıkmış olması da başka bir lütuftur.
    sevmiştim seni 2009 öss.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük