giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
öss 2009
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
437
↓
galeri
402.
say2'den 288 alıp göt gibi kaldığım sınav olmuştur. çok alçak gönüllüyümdür. ekşi'ye falan baktım benim gibi salak yok valla. iyi bir derece yaptığımı düşünmekteyim. kıskananlar için söylüyorum; çalışın efendim, düzenli çalışın, adam olun.
sen de mi brutus
05.08.2009 16:12
4
...
şikayet et
#5749674
kaydet