bugün

bir karma sıfatı. girdigi entryler değil aldıgı oy sayısı guzel bir sevideyse alınabilir.
çok gezen mi bilir çok okuyan mı sözünü benimsemiş kişiliktir.
"çok okuyan mı bilir, çok gezen mi?" sorusunu kapatmış olan kişidir.
bilir yahu.
tanım: bilmek isteyen kişi eylemidir.
(bkz: anası dokuz defa hacca gitmiş) *
+320 karma puanının getirdiği ünvan.
(bkz: deniz gezmiş)
(bkz: mehmet okur)
hem görmüş , hem gözlemlemiş, tam anlamıyla, bilği kurdu olmuş.
yazarın bu ve benzer ego okşayıcı karma isimleirne ulaşmasında sakıncalar görüyorum ben.

"evet çok gezmiş çok okumuşum be"n diye kısık sesle götümü kaldırırken buluyorum kendimi. halbuki ne çok gezdim ne de çok okudum, hepsi kararında.
tıpkı 200 lü karmalardayken power rangers olup patileri dövmediğim gibi. göt kalkmasına karşı dikkat gerektiren karma ismidir tanımı da.
321 adet karmaya sahip yazarın eriştiği ünvan.
sözlüğün bazı yazarları* layık gördüğü yeni karma rütbesi.* ** **
çok gezip çok okuduğumu iddia eden karma sıfatı. teveccühünüz efenim.
çikita muzdan sonra gördüğüm en skimsonik karma şeyisi. ne lan bu böyle, evliya çelebimiyiz amk. ben bu karma sıfatlarının sıralı tam listesini istiyorum. 15 dakika içinde masamda olsun. ona göre karma atlıycam bundan sonra. saçma sapan sıfatlar görüyorum. giderek boka sarıyor.
kısaca ukala yazar diye tabir edilesi karma ünvanı.
bir de gezerken okuyanı vardır tabi. o daha yararlıdır şüphesiz.
gezmek dünyayı okumak, okumak dünyayı gezmek...
bugün sahip olduğum ancak yarın olamayacağım karma unvanı. *
332 karma puanıyla hala görülebilen bir karma sıfatı.
'çok gezen mi çok okuyan mı bilir?'in net cevabı.
genelde 20 karma puanında bir ünvanların değiştiğini göz önünde bulundurarak, 320-340 puanları arası alınan sözlük ünvanı tanımını yapabiliriz.
zat ı alime cuk oturmuş olan ünvan. sağolun dünya güzellerim.
erman toroğlu'nun bu grupta olup olmadığını merak ediyoruz. öyleyse ben de çok gezmiş çok okumuş evla bir kimseyim. söyle sözlük yaşayacak mıyım ?
(bkz: deniz gezmiş)
345 karma puanında hala görülen sıfatımsı. *
bu iki kardeşin yanında bir de "çok bilmiş" vardır. gezmiş ve okumuşa dil değdirmek edebî bir davranış olmayacağı gibi, bilmişe had bildirmemek de ayıp sayılabilir.