1070.
Üzerine Biz insan kılıklılar tarafından derin manalar bırakılarak fazlaca yük bindirilmiş gariban ama onurlu içecek.
1068.
Yalnızlığa,kalabalığa,sohbete,derde,aşka herşeye ortak olan dostumuz,ramazan ayında çok fazla özledim .
1067.
Şakirttin mazotudur. Evet.
1065.
yemekten sonra da iyi giden sahurun da olmazsa olmazı içecek türü. iyi demlenmiş çay vücudu dinlendirir.
1064.
şairin de dediği gibi, bazen unutmak için alkolden daha iyi gelir.
--spoiler --
Adın üç kere geçti saçma sapan bir filmde
yalnız olsam çok ağlardım ama annem bakıyordu
otoban dolusu gürültüyü sıkıştırıp beynime
anne dedim, hadi çay koy da içelim...
--spoiler --
1063.
bu sabah iyi demlenmemiş.
1062.
olmazsa olmaz kahvaltı, yemek sonrası, misafir ağırlama aracıdır. her yere en uygun şekilde gider.
1061.
Çay edebiyatına koyayım size bi şey olmasın!
1060.
Olmasa misafirleri nasıl ağırlayacağız diye düşündürürdü.
1059.
Sana çay yapsam,benimle ömrüm soğuyana kadar kalır mısın?
1057.
Vazgeçilmez içeceğim. Ders aralarında millet sigara içerken ben çay içmekle meşgul olurum mutlaka.
Edit: kaçak çay olması şartıyla.
1056.
demli ve çok sıcak olduğu sürece içemediğim milli içecek.
iyi haber: "demli çay içince midesi bulanan" ikinci bir ben buldum.
1054.
6. yüzyıldan kalma semaverin kendisi de bulunmuştur. Demek ki biz çay içmeyi unutmuş, 100 yıl kadar önce yeniden akıl etmişiz.
1053.
O kadar içecek geldi geçti hayatımdan, hiç biri senin gibi baş köşeme oturamadı be. HELAL!
Karadenizde yetişen demlenerek içilen sıcak içecek.
1052.
Olmazsa olmazdır
milli içeceğimizdir
harareti alır.
1051.
Son derece gereksiz ve saçma bir içecek. Evet.
1048.
Güzel bir çayın açamayacağı kapı, yaptıracağı muhabbet gibisi yoktur.
1046.
yemek sonralarının ve zamansız baş ağrılarımın vazgeçilmezi.