kendisinden şu dakika tiksindiğim kadın. birde zayıflayınca daha bir şımarıklık çökmüş üstüne. kadınlar neden böyledir ki? istersen 30 kilo ver istersen 40 kilo ver, hala ideal kiloya ulaşamadıysan o kalın bacaklara tayt çekme, o memeleri küçültme zira kilolu insanda o memeler et beni gibi durur. Biri söylesin bu kadına hala hoş olmadığını.
gülüşünün izleyenlere sempatik geldiğini sandığından olsa gerek, bayağı bi kastıran şarkıcı. tabi her kahkadan sonra seyirci de reaksiyon verince haliyle daha bi coşuyor.
ağzının ayarı olmayan, alkolle gönül bağı olması muhtemel şarkıcıdır. sesinin güzelliği tartışılmazdır. ama güzel şarkılara gerektiği oranda hayat vermedikten sonra ne işe yarar? heba olmaktadır güzelim ses.
kendisine her ne yaptıysa aşırı derecede itici hale gelmiştir. o dişler nedir öyle allahasen? eskiden gülmesi de bu kadar rahatsız etmezdi yeni tipiyle gülmesi de iticiliğine katkıda bulunan etmenlerden birisi haline gelmiş.
zerrin özer eskiden dinlenirdi. çünkü sanat yapardı. şimdi onun döneminden dinlenen kimse kalmadı dersem yeridir. yani o tarzda. popüler tv kültürü üretimi görselliğe dökeli müzik ikinci planda kaldı. popo gırtlaktan öncelikli oldu.
zerrin özer de nasibini aldı bu değişimden. haa para kazanıyordur ona bişey diyemem. ama gönül ister ki bu ülkede iyi sanatçılar 'iyi eserlerinden dolayı' çok para kazansın.
gerçek mi? yani bu gülme tik mi acaba? sitcomlara bir kaç tane zerrin yerleştirilse ekstra gülme efektine de ihtiyaç duyulmaz. ekrandan öyle gözüküyor.
insana; hayat felsefesi sağlam olmazsa başına neler gelebileceğine, geldiğinde ne kadar dayanıksız olup dağılacağına, hayatına nasıl bir ruhaniyette devam edeceğine dair en güzel örnektir. türkiyenin tartışmasız en güçlü gırtlağı en kalteli pop sanatçılarından ilk üçe giren kadın, tv programlarında, orada, burada sanatının ağırlığına yakışmayacak saçmalıklarla gündemde hep. bunun doğallıkla filan ilgisi olamaz. bu kadın en ufak sıkıntıda dağılan bir kadın. nedenini mi merak ettiniz? bakın bakalım maneviyatında sarılacağı neyi var?