Durdurulamayan kavram.geçmişi bırakıp daima anı yaşayın.ah vahlarla ömür geçmez.geçmişte yaptığınız hataları başkalarına yüklemeden niye böyle davrandım diye düşünmeden her daim önünüze bakın.
Sanki yerinde sayıp duruyor. Belki bir şeylerin sonuçlanmasını beklediğim için hiç geçmiyormuş gibi geliyor.
Tam 2 ay var önümde en kötü ihtimalle. Nasıl bitiririm bu iki ayı şu an bilmiyorum ama geçmeli!!!
Evimde olmak istiyorum artık!!! Kendi evimde. Yalnız ama huzurlu olacağım yerde.
Kendi dünyamı gerçekten çok özledim.
çocukluğumdan beri hep çevreme bakmışımdır. benim bunlarla ne işim var. acaba 10 yaşına gelince etrafa nasıl bakacaktım. keşke 12 yaşında olsaydım filan diye. gel gelelim 30 oldum. gördüğüm kadarıyla zamanın insanlar üzerinde olumsuz etkileri çok daha fazla. çocukluğun da zûl tarafları vardı tabi. yine de çok lüzumsuz ve yersiz bir ortam olduğunu söyleyebilirim. doğası da öyle neşelendirici, huzur verici filan değil bnce.
Zaman akıp geçiyor biz de sadece rolünü isteyerek yada istemeyerek üstlenmiş birer figüran gibi izliyoruz. Sadece olup biteni rolü sergileme sırası bize gelince belki hakkını vererek belki de geçiştirerek yapıyoruz elimizden geleni. Bazen de yapmak istemiyoruz ama mecbur tutuluyoruz o rolü oynamaya. Neyse hayat işte bu ya geçip gidiyor zaman bir anını bile yaşayamadan , buna bazen seviniyor bazen de sövüyoruz hayat benim zamanım ne zaman gelecek diye ...
Ey zaman bilmezmisin ettiklerini,Bir düğüm ki ne sen çözebilirsin ne ben diyen hayyamin ruh kattığı Leyla the band grubunun can kattığı mükemmel eser.Şuraya bırakıyorum https://youtu.be/RrGjK28-2TY
çok çabuk geçen bir kavram. doğduk, büyüdük yaşlanıyoruz ve öleceğiz. bu süre zarfı gerçekten de göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor. daha dün sokakta taso oynuyor, futbolcu kartları biriktirip, o en sonda kalan oyuncuyu bir türlü bulamadığımız için, bakkaldaki o dandik topları kazanamıyorduk. hatırladın dimi?
evet haklıyım zaman su gibi akıyor ve ben halen bir sike sap olabilmiş değilim. yarına umutla bakamıyorum, geleceğe dair hiçbir ümit besleyemiyorum. şu yaşadığım hayattan bir bok anlamdan ölüp gideceğim.