Hayatımızın en kıymetli ürünü, maddesidir zaman. iyi harcamak lazım. Boş yere harcamamak lazım. Oraya buraya çar çur etmemek lazım. Ona buna yedirmemek lazım zamanı! Zaman akar gider çalışan arabadaki benzin gibi. Fakat bu arabayı kapatamıyorsun. Kapatırsan bir daha çalışmaz! Bozulur, kullanılmaz hale gelir. Sakın olaki istopta ettirme. Bir istop, iki istop, üçüncü istopta gidersin mazallah.
Ah zaman geçmesini dört gözle beklediğimiz geçince de geçmişi özlediğimiz zaman. Hayatım hep böyle geçti hep zamanın geçince iyi şeylerin olacağını düşündüm ama bakıyorum da zaman değişse de diğer şeyler kalıyor değişen sadece zaman oluyor yani demem o ki ah zaman keşke beraberinde dertleri de götürsen.
akıp gidince durdurmasi zor, akıp gitmeyince bizleri isyana surukleyen, her seyin ilaci iyilestirici oldugu soylenip, en kusursuz cinayetleri işleyen olgudur. hepimizi yavas yavas öldürür, bazilarimizi ise hemen alip götürür. bazen yasadigimiz acilari uzatir, bazen ise ilaci diye dusundugumuz acilari onumuze serer.
nefret ediyorum beni acilarimla bas basa birakan lanet sey.