zall

entry6076 galeri686 ses9
    4075.
  1. 4074.
  2. 4073.
  3. 4 yıldır bu sözlüğe üyeyim, ilk defa biraz önce kendisini gördüm.

    belki de daha önce görmüştüm ama onu gördüğümü bile unuttum, işte böyle silik bir tipe sahip.

    belki sen benden burada üstünsün, pavalı kediciklerine beni çaylak yaptırabiliyorsun ama bak beyim sen mi büyüksün ben mi, tabiki de ben. çünkü ben daha yakışıklıyım, hahahayyt.
    1 ...
  4. 4072.
  5. 4071.
  6. Çaylak olmuş yazar.

    Şaka lan şaka.

    Bir şey yazdığımı var sanki çaylak olsun.
    1 ...
  7. 4070.
  8. 4069.
  9. Hoş gelmiş 1. nesil yazar. koştursun efenim Sözlükte.
    2 ...
  10. 4068.
  11. yazarın ne kadar gün çaylak olduğunu bilmesi gereken bir düzen yapması gereken yazar. arkadaşım milleti çaylak yapıyorsun ama adam ne kadar kalacak bilmiyor anayasa gereği bir insan suçunu bilmelidir mesela. bunu dikkate al dostum.
    0 ...
  12. 4067.
  13. an itibariyle sosyotrend e birkaç dakika baktığımda bayağı heyecanla birşeyler anlattığını gördüğüm kişilik. öyle ki, programdaki sunucu bile hafif şaşkınlıkla dinliyor.

    kimseyi konuşturmaz la bu?
    0 ...
  14. 4066.
  15. sözlük admini. beni moderatör yapsın vericem lan. ciddiyim!
    0 ...
  16. 4065.
  17. 4064.
  18. Bizim fatih'in abisi.
    Yoksa bu kadar benzerlik mümkün değil.
    1 ...
  19. 4063.
  20. 4062.
  21. 4061.
  22. uludağ sözlük yöneticisidir. modlarının beni yazar yapmasını beklediğim yazar.
    0 ...
  23. 4060.
  24. entel olmayan zat. Lan amk, serkan inci entel ondan sonra sedat entel bir de wondrous entel.

    Lan sen niye entel değilsin !
    0 ...
  25. 4059.
  26. büyük bir zirve organizasyonu düzenlemesi gereken kişi. aylar geçti hala toplanamadık.
    0 ...
  27. 4058.
  28. doğru yolu bulmuştur.

    eski profili,
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/687208/+

    yeni profili,
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/687272/+

    adama işte böyle göktelenleri geçirtirler. kimse kukla nın kudretiyle başa çıkamaz. hey yavrum be.
    11 ...
  29. 4057.
  30. güzel bir sözlük kurmuş kendine. çalışmış çabalamış başarmış bunu ama tebrik etmiyorum kendisini. çünkü mahallemizdeki can'ı hatırlatıyor bana. piç can ya. sürekli takdir getiren çok akıllı bi velet...

    atari salonlarında ken ve ryu ile araba parçalayıp bira fıçılarına aryuket çekerken, bu can inek gibi ders çalışırdı. anamgil de hep o çocuğu örnek gösterirdi. '' bak yine okul birincisi olmuş can '' derdi. '' bak bak ne güzel üniversite kazanmış '' derdi. '' bak mühendis oldu o'' derdi. gerilirdim sürekli. aklımca durumu kurtarmak için; '' yahu anne, benim ismimi de can koysaydınız ben de üniversite okurdum '' derdim... ismi can olup da üniversite okumayan çocuk yoktu çünkü... hala da öyle...

    sırf annemin çenesinden kurtulmak için derslere önem gösterip arada bir ben de teşekkür belgesi alırdım ama o can piçi hep takdir aldığı için annem yine de susmazdı. lan teşşekkür almışız bi sarıl, bi öp, bi aferin oğluma de di mi? bildiğim bileli aramızda müthiş bir yarış vardı.

    sonradan öğrendim ki, aslında bu yarış sadece can ve benim aramda değildi.
    meğer can'ın annesi ile benim annem arasında da bi rekabet varmış. evlatları olarak bizler başarı elde ettiğimiz zaman onlar da birbirine hava atıyorlarmış.

    - ya, bizim can da mühendis olmaya karar verdi cemile hanım. biz doktor olsun istiyorduk ama o mühendis olmayı tercih etti.
    + bizimkisi tam ne olacağına karar veremedi nerimancım... öğretmenliği çok seviyor ama du bakalım hayırlısı.

    çocukluk zamanlarında oynanan oyunların ileride meslek tercihi olarak insanların karşısına çıkabileceği taa o atari yıllarım aklıma geldiği müddetçe anlarım. can sürekli uzaktan kumandalı arabalarla oynadığı ve onları tamir ettiği için, resmen salak salak şeyleri kurcalayıp oyalandığı için makina mühendisi olmuştu. ben de ken ve ryu ile bira fıçılarına odaklandığım için barmen.

    - şükürler olsun oğlum itü de makina mühendisi oldu cemile hanım. okulu bitirsin işi de hazır. emeklerimi boşa çıkarmadı yavrum.
    + inşallah bahtı da açık olur neriman.
    - senin kukla ne yapıyor, bu saatte uyuduğuna göre ağır bir işte çalışıyor galba.
    + kız onu boş ver de, yeşil soğanın püsküllerini salataya doğramak çok faydalıymış, çöpe atmayın dedi doktorlar.
    - yaaa
    + evet ya demin dinledim.

    ahh anam be, ah be.. ben de bu konuşmaları yan odadan dinledim... hayatımın en büyük keşkesini, en büyük pişmanlığı, en çok sıkıldığım o anı o gün tattım.

    annem resmen yaptığım işi söylemekten utanmıştı. diyemedi. yaktım bi sigara ve gözümü kırpmadan tavana bakıp durdum.

    oğlu üniversite kazanmış bir annenin o gururlu ve havalı bakışı hiç olmadı ve olmayacaktı annemde... bunun suçlusu bendim veya can piçi.

    neyse, çok dramatik gidiyor yazı. ne anlatmaya geldim, noldu amk. içimde kalmış demek ki paylaşıyoruz.

    hülasa, bu can'ı her haliyle (hani abartmıyorum) tipiyle, azmiyle, duruşuyla ve hatta hafif kekeleyen konuşması ile bile zall'a benzetiyorum.

    fotolarını falan görünce, sanki '' ahaha nası koydum sana kuki'' dermiş gibi tuhaf oluyorum,

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/687207/+

    hele şu profil fotoğrafındaki resmi gördükçe monitörü kırasım geliyor,
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/687218/+
    ooovv çocuk böyle koyulur kuki.

    bu bakışları beni deli ediyor.

    yahu tamam. çalıştı çabaladı önemli bi adam oldu ama bu fotolar nedir abi.
    gelişmeler butonundan ciddi bir şey paylaştığı zaman seni bu foto ile kim sikler?

    ''zall: arkadaşlar sözlüğümüzün herkes tarafından sevilen yazarlarından olan xxxxx adlı onuncu nesil arkadaşımız bugün öğlen saatinde hakkın rahmetine kavuşmuştur. cenazesi yarın bursa'dan kalkacaktır. gelişmeleri tekrar paylaşacağız.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/687218/+
    not: o aramızda ha...

    bu nedir amk?

    bu tepedeki fotonun yanına yazılan o yazıyı kim sikler?? lan adamın tipini gördükçe cinnet geçiriyorum.

    vay efendim cumartesi akşamları olay tv'de salca ile beraber sosyatrend programına çıkacaz imza zall. izleyin bizi.

    olay tv yi kökten sildim ben... hani belki zamping yaparken denk gelir diye.

    abartmıyorum çünkü iyiden iyiye deli olmaya başladım.

    yapmazsam da çatlarım,

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/687218/+
    oooovvv.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/687219/+
    ooooovvv.

    seni hiç sevmedim süt oğlan. babanı da sevmezdim zaten.
    19 ...
  31. 4056.
  32. azad et beni ey moderasyon diye haykırmak istediğimde aklıma gelen mod.
    0 ...
  33. 4055.
  34. sözlükten düşürdükleriyle orgy yaptı mı diye merak edilen kişi.*
    0 ...
  35. 4054.
  36. Sözlükten kız düşürdü mü acaba diye merak edilen kişi.
    1 ...
  37. 4053.
  38. Şu an yeni kalkmış ve yüzünü yıkamadan hesabına reklam parası yatmış mı diye bakmaktadır.
    0 ...
  39. 4052.
  40. 4051.
  41. burnuyla alay edilen şahıs. yok tünelmiş, yok kocamanmış. sende bunlara pirim veriyorsun ya alacağın olsun zall gardaş. sanki parayı ahirete götürecen bir estetik ameliyat ne kadar tutar avrayi sıkiyım ya. *
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük