4 yıldır bu sözlüğe üyeyim, ilk defa biraz önce kendisini gördüm.
belki de daha önce görmüştüm ama onu gördüğümü bile unuttum, işte böyle silik bir tipe sahip.
belki sen benden burada üstünsün, pavalı kediciklerine beni çaylak yaptırabiliyorsun ama bak beyim sen mi büyüksün ben mi, tabiki de ben. çünkü ben daha yakışıklıyım, hahahayyt.