28 nisan 2008. ey yahudi iş adamı, o tarihi halen unutmuş değilim. içimizdeki irlandalılar ile anlaşma yapıp sözlüğü elimden aldın ve kendini ben diye tanıttın.
moderasyon ekibimi dahi suikast ile yay kirişi ile boğdurup, kendi adamlarını yerleştirdin.
aynı mesajı ben de attım ancak, çıkış düğmesine basmamı söyledi. bir hışımla bastım ve sözlükten çıktım. anladım ki zall dan fena ayar yemiştim. tekrar login olup bu entry yi girdim.
yardımcı olmasını istediğim halde yardım etmeyen, mod mudur nedir...
sorunumu kendim çözebilsem ona mesaj falan atmam zaten. kimse kimseyi keyfinden meşgul etmek istemiyor burada. uzun zamandır ben o sorunla yaşıyorum, bıraktım zaten peşini. bir sorumluluk aldıysan arkasında duracaksın.
biraz aklını başına alsa da ekşi'deki gibi bir onay sırası yapsa bu kadar eleştiriye maruz kalmaz.
tek yapması gereken düzgün yazarlarını kollayıp işe yaramayan kekoları şutlamak. geçmişte kaybettiği bir sürü adam gibi yazarını da kazanır bu şekilde.
kendisine çok yazık ediyor.
elinde binlerce yazar var şu imkanlar bende olsa neler neler yaparım. gerçekten yazık.
derhal çaylak onay listesi yapıp keko yazarları sürmesi gereken zat. zall, bak ekmek kapın burası. ekşi'nin tekel olmasının sırrının çaylak onay listesi'nde olduğunu hala idrak edemedin mi ?
elinin altında binlerce yazar varken ve bu kadar köklü bir site olmuşken buradaki salakların sözlüğün içine etmesi hoşuna mı gidiyor ?