biraz aklını başına alsa da ekşi'deki gibi bir onay sırası yapsa bu kadar eleştiriye maruz kalmaz.
tek yapması gereken düzgün yazarlarını kollayıp işe yaramayan kekoları şutlamak. geçmişte kaybettiği bir sürü adam gibi yazarını da kazanır bu şekilde.
kendisine çok yazık ediyor.
elinde binlerce yazar var şu imkanlar bende olsa neler neler yaparım. gerçekten yazık.