o mobil temada sayfalar arası geçişin ve hangi sayfada olduğumuzun numarası yazıyodu ya hani zall abi, sen işte onu değiştirdin çok kötü oldu, önce ki ne güzeldi oysa. o zaman o butona rahatca dokunuyoduk ama şimdi ki buton da tam ince orta kısma dokunmak acayip sıkıcı ugrastırıcı.
"arkadaşlar düzeldi" isimli kitabı yakında piyasaya çıkacak olan ulu sözlük kurucusudur. kitabın taslağını gördüm ben; hem kendi hayat hikayesini anlatmış, hem de kişiliği hakkında fikir oluşturabileceğimiz bir çok tespit, genelleme, hatta geyik yapmış.
sadece ulu sözlük değil, herhangi bir sözlükte yazarlık yapmış olan herkes için birçok açıklayıcı nokta var. aşklar, ihanetler, harun abiler, fake'ler, troll'ler...
şirketleşme kısmından, gelirinden, çalışanları ile arasındaki ilişkiden, az çok siyasi görüşünden ve dini inanışından da bahsetmiş, pek detaya girmeden ama. polemik oluşturacağını düşündüyse demek. asahdhgafs.
"sadece merak edenler için" diyerek, kitaptan para kazanmak gibi bir kaygısı olmadığını söyledi ama, kitaptan para kazanan mı var sanki? edebiyat ödülü almadıkça...
bir half life'lı bilgisayara ülkeyi satacakmış.
ben sana 2000 oyunlu steam hesabıyla msi vereyim kralından. senin bana ülkeyi vermene gerek yok. uludagsozluk.com'un anahtarlar kafi*
demek sözlüğün sahibi bu oluyo, bi kere ilk üye oluşum da zall kim olum ya demiştim hesap silinmişti bende korkudan hiç entry girmedim bu baslıga. sonradan baktım egosuz, hakaret etsen neredeyse yine seni haklı çıkaracak kadar espriye taviz veren iyi insan.
Kendisine eleştiri yönelten onlarca insana çıkıp herhangi bir kelime etmedi, ben dahil, hadi onu geçtim adamla dalga geçen mi eksileyen mi hiçbir olumsuz tepki yok helal olsun.
Küçük zihniyetli sözlüklerde en ufak eleştiri kırıntısında olay yaratırken birileri durum farklı.
Sadece kukla'nın profil fotoğrafı ile ilgili yazdığı entry üzerine fotoğrafı değiştirdiğini hatırlarım. Gülerek o da.
Eski kurt, coder, dDos düşmanı ve fake hesap. *
fazla uzerine gidilen moderator. adam sozlugun sahibi ve sozlukle istedigini yapabilir. ya arkadas ben bu ulu cok bozdu, acilan her baslik troll hebele hubele falan filan diyen insanlari anlamiyorum. bozduysa bozdu lan. sozlugu adamdan cok sahipleniyorsunuz mal misiniz nesiniz ? alti ustu bir internet sitesi, milletin anonim takildigi bir yer. hosuna gitmiyorsa cekersin modemin fisini hadi eyvallah dersin. insanlari degistiremezsiniz, sunu bir ogrenemediniz gitti arkadas ya. anca birkac arti oy alayim hem de kendimi yalamis olayim diye yok sozluk bozdu, yok her yer troll dersiniz. bir bitmediniz.