zall

entry6076 galeri ses9
    4791.
  1. o mobil temada sayfalar arası geçişin ve hangi sayfada olduğumuzun numarası yazıyodu ya hani zall abi, sen işte onu değiştirdin çok kötü oldu, önce ki ne güzeldi oysa. o zaman o butona rahatca dokunuyoduk ama şimdi ki buton da tam ince orta kısma dokunmak acayip sıkıcı ugrastırıcı.
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük