Adını duyduğum andan beri kadın sandığım ama bugün itibari ile bildiğin çüklü müklü er kişi olduğunu öğrendiğim moderatör. Kusuruma bakmasın ama zall diye erkek nicki mi olurmuş. Hani zall -zülal falan ben öyle bir şey sanıyordum. Fransızlığıma versin artık.
modıfıyelı sahın ıle bmw yı gececegını sanan sozluk muduru.
Hacım bak sımdı once altyapıyı hazırlarsın sonra gaza basarsın. Bu bır reklam stratejısıdır. Yoksa cok kufur yersın.
Once kalıte sonra tasarım.
Hıc dusunmedın mı nokıa kullanıcılarının bırcogu sımdı neden agır bır sekılde elestırıyorlar dıye?
Cunku ellerınde ımkan varken daha ıyısını yapmadılar yapamadılar.
Yenı urun dıye pıyasaya cıkardıklarının eskısı ıle arasında fark yok denecek kadar azdı.
Yanı sen bu kafa ıle eksı sozlugu gecemezsın ınteraktıf sozlukler sıralamasında.
Ha ola kı gecersen ve ben got olursam sunu da bıl:
dısardan ove ove bıtıremedıgın sozlugune gel adamları uye yap baslıkları bı gorsunler hele..
Yanı sen basını yastıga koydugunda hamdolsun kazanıyoruz cok sukur mu dıyorsun yoksa borsa jargonundan kerız sılkeleme mı yapıyorsun?
Sozluge 1hafta gırmesen sozluk amı gotu dagıtır ama adam akıllı altyapı kursan sen de huzura kavusursun yazarlar da.
Son sozum su olsun suc ve ceza da gecen bır dıyalog:
"çünkü vicdanın rahatlarsa suçun yarıya inmiş olur."
en fazla uzulursun cozum uretmezsın problemlere.
acaba hiç sözlüğe giriyor mudur diye merak ettiğim insandır. ben olsam girmem lan. düzeni kurmuşum, paramı kazanıyorum, oh ne ala. bir de sözlüğe mi gireceğim.
zall kardeşim eğer giriyorsan 'he' diye mesaj at kurban olam.