Çok başarılı coder. Uludağ sözlük mobilde log in olmama rağmen sağ altta üye girişi seçeneği var. Oraya tıklamadım korkudan. Dedeler linki çıkar ne bileyim bağıran karı falan çıkar diye.
Gece Gece jeton düşmedi ise özet Geceyim: oturum açılmasına rağmen oturum Aç seçeneği var işte.
millet donuz butonu amk donuz butonu diye diye bir yerlerini yırtarken, kendisi adeta "sözlüğümüzde donuz ürünleri kullanılmamaktadır pardon butonu kullanılmamaktadır" kafasında hareket eden şıh hazretleri.
sözlüğe uygulama kazandırmayı ve reklam almayı bir günlüğüne bırakıp, sol frame'e bakarsa kurduğu sözlüğün çivisinin çıkmak üzere olduğunu görecektir.
ırkçısı faşisti kim varsa gelmiş. nick altına girdiğim faşistliğe karşı olduğumu söyleyen entrym "polemik yasak." gibi saçma bir nedenden dolayı silindi. hayır ben nice yazarların nick altında nice küfüre varan hakaretler görüyoum onlara hiç dokunulmuyor. neyse.
uzun lafın kısası kalitesini gerçekten bozmuş sözlük.
(#16085272)
(bkz: adam haklı)
maalesef, şahsının paraya olan sevgisi, sözlüğü huzurlu ve kaliteli bir ortamı sağlamak amacı ile emanet ettiği moderasyonun taraflı ve yanlış kararlarını, saçma sapan yöntemleriyle insanlara orantısız güç kullanmasını kendisine şikayet etmemizden daha mühim bir durum.
allah daha çok versin zall, biz senin kazandığın parada değiliz evet. allah daha çok versin.
şu soruyu kendisine sormak istiyorum, uludağ sözlüğü kurduğun zaman bir çatı altında topladığın bireyleri, canından bezdirenleri görmezlikten gelmek için mi kurdun ? yoksa moderatör olarak tanımladığımız, kişilerin bir takım yetkileri var diye kendilerini ilah sanmalarından mütevellit, bize davranmakta olan adamların adaletsizliğini yaşayalım diye mi ?
bizlere basit bir soruyu bile, cevaplandıramayacak ve uygulayamayacak kadar profesyonellikten uzak bir yer mi burası ? sözde hepiniz profesyonelsiniz ama onu anlamıyorum.