uludağ sözlük kurucusudur, hepimizin bildiği üzere. az biraz programı izledim, az biraz yazılanlara baktım. adama heyecanlandı diye laf etmişler. laf edilmesine de heyecanlı oluşana da bir şey demiyorum.
olabilir.
şu an içimizden biri yayına çıksa; eminim adını bile söyleyemez. aramızda hala yabancı biri ile telefonda konuşmaktan aciz insanlar vardır eminim.
asıl yazma amacım şudur ki; insanlar birini ne şekilde tanıyıp seviyorsa, * hep o şekilde görmek istiyor. bunu biraz radyo programcılarının tv'de görünmesi gibi algıladım. yıllarca adamı dinliyorsunuz, kafanızda bir tip oluşturuyorsunuz görmeden, sonra görünce istemsiz yıkılıyorsunuz. çünkü hayalinizde yarattığınızı asla karşınızda bulamazsınız, değişik anlamlar yüklersiniz.
ben yerinde olsam tv. miş radyoymuş çıkmam, buralardan eser geçerim. *
ha şu da var, hayata heyecan katma, değişiklik getirme, televizyona çıkma gibi enteresan olaylar var, belki de bu hakkımı bende kullanırdım.
yok vazgeçtim kullanmazdım, ben buralarda iyiyim. *
kimse de demiyor ki aga bu çocuk neden konuşamıyor? aga neden gergin bu çocuk? aga cinsel öfke midir zall ı bu durumda bırakan? kendisine bir işletmeci olarak şunu söylüyorum. senin vizyonda sıkıntı var hocam. senin bir basın sözcün falan olmalı. ama bu da kesinlikle salca olmamalı. bak adres vermiyorum. ama işin bu ayağında sağlam oynamalısın.
konuşma özürlüsü bir kurucu. mark zukerberk telafuzu bizi güldürmüş ve hukuk sorunları başımızı ağırttı derken yüzündeki o mutluluk şaşkınlık yaratmıştır. seviyoruz seni zall. ama zallamıyoruz.
youtube da gördüğüm sözlük sahibi. açıkcası biraz ağır abi birini bekliyordum ama bu haliyle oldukça sempatik yayın heyecanından olsa gerek kendini kontrol etmekte biraz zorlanmışa benziyor, geriye kalan hayatında başarılar diliyor reklam gelirlerinden cukka ettiği paralardan yazarlara düşen kısmını tez elden göndermesini bekliyoruz.
tahminlerimin tam aksine,sosyal kafa programında izlediğim,
gerçekten mütevazı olan, kibar, saygılı, sempatik ve bir o kadar da ne konuştuğunun farkında olan kurucumuzdur. konuşurken sürekli gülmesi de ayrı bir güzeldir.
ömer çelakıl ın berberine uğramasını tavsiye ettiğim kişi. son katıldığı programda görünce kendi kendime söylendim; abi o saçın hali ne? kışladan çıkıp gelmişsin gibi bir havan var.
sosyalkafa programında konuşmada bir hayli sıkıntı çeken zall.
aslında zeki ama çalışmıyo. bi konuşabilse çok şey anlatacak.... yine tüm iğrençliğimle bıkmadan haykırıyorum, zallımsın yar!
ya o değil de madem heyecanlısın konuşamıyorsun falan, bırak salça konuşsun madem konuşabilen birisi olarak. sen nefesini yakalarkenki o molalarda "ehi ben aslında komiğim de işte.." tarzı, hafif de beyazvari espriler yapıyor en azından.