iyi güzel düşünmüşsün de kanka, e zaten görebiliyorsak gelişmeler'i zaten düzelmiştir sorun.
kapıyı açtıktan sonra "geldin mi oğlum?" diye soran annemle aynı mantık çizgisinde yarıştırıyorum şu an seni.
yazarların kötü yorum yapmaya çekindiği şahsiyet. 94 sayfa nick altının 90 a yakınını inceledim her kes elamanı yalayıp yutmuş. eleştiri namına hiçbir şey yok. sözlüğün sahibi diye, aman beni silik yapar diye pofpoflamışlar.. övücü şeyler söylenmiş hep. biz de biliyoz anasını satayım adamın heybetli olduğunu, kaslı ve yakışıklı olduğunu, efendime söyleyim karizmatik ve güler yüzlü olduğunu, ne bileyim tüm sözlükler arasındaki en ağır başlı adam olduğunu falan.. sen eleştiriden haber ver. eleştirdin mi?