iyi bir yazar olmak için gerekli bütün niteliklere fazlası ile sahip olan uuser. sahip olduğu değerleri korkmadan savunması ve bu değerlerin sonuna kadar arkasında durması en dikkat çeken özelliği. uludağ sözlük böyle bir yazarı bünyesinde barındırdığı için gerçekten çok şanslı. tabi biz de onun entrylerini okuyabildiğimiz için şanslıyız. * ayrıca kendisini tüm çevreme tavsiye ettim, artık onlarda kendisinin tüm entrylerini keyifle takip edebiliyorlar. *
umarım bu kalitesinden hiç ödün vermez.
ben böyle başarılı bir coder olsam, adım da ismail olsa ne yapar eder, ismail.com'u alırdım. onu alamasam ismail.com.tr'yi filan alırdım. mail sunucusu yapardım. yapardım bunu.
düşünsene abi is mail. yahoo'yu geride bırakır, gmail ve hotmail'e rakip olurdum allahıma.
düşünsene abi diyaloğu:
- sunumu sana maille göndereyim istersen?
+ tabi olur. [email protected]
- başka mailin yok mu?
+ yok abi. bir tek ismail'im var.
sırf şu son cümle bile bu iş için yeterli bir sebep. düşünsene kaç bin kişinin bir tek ismail'i olmak var.
tamam bilgisine, yazarlara sahip çıkmasına bi lafım yok.
ama konuşma konusunda biraz sıkıntıları var sanırım.
adam sadece yazıyor abi, konuşmayı beceremiyo.*
"bir başlık entry bekliyor" kategorisinde yer alan birtakım yazılımsal, serversal, efendime söyleyim unixsel başlıkları var. (örn: rrdtool) bu başlıklara ikinci entry yazmamak, inci sözlük jargonuyla ifade etmek gerekirse "uplamamak" için kendimi zor tutuyorum. kendimi tutuyorum çünkü başlıkla ilgili zerre fikrim olmadığı için düşünüp düşünüp en sonunda bakınız vereceğimi adım gibi biliyorum. düşünsene clound hosting başlığına (bkz: 21 yüzyılda hala server ı olmayan fakirler) diye bakınız verdiğimi.
sözlük yazarlarının kendisine mektuplar yazdığı admin.
bu sefer oldu... çok saygı değer ve sözlüğümüzün gülü olan sayın zall hanım,
bu mektubu yazıp yazmamak için çok düşündüm. sonunda ne olursa olsun anasının amı diyip harbi bir delikanlı olaraktan duygulu hislerimi size açmaya karar verdim. sizi ilk gördüğüm anda gözgöze geldik. bakışlarınız yüreğimi bursa çeliği gibi deldi. biz de yalan yoktur. yalancının anasını avradını sikeriz. o anda birbirimiz için yaratıldığımızı anladım. aslında 2 gün sonra anladım. aklımdan bir türlü çıkmıyordunuz. nereye baksam sizi görüyordum. ana haber bülteninde siz vardınız. hava durumunda siz vardınız. gece kuşunda siz vardınız. şifreli yayınlarda bile siz vardınız. şunu anladım ki siz olmadan ben namlusuz bir tabancaya benziyorum. yalanım varsa cümle alem beni siksin. en kısa sürede cevabını bekliyorum.
2006' dan bu yana bursa' da herhangi bir zirvede görülmemesi ile efsane mertebesine ulaşmış uludağ sözlük şahsı.
edit: o zirveden de erken çıkmıştım. sonlarda gelmiş, salça ile tokalaşıp öpüşmüş, onu da videoda görmüştüm. sıkıcı biri olduğum için, organize ettiğim, ancak 5-6 kişiyle gerçekleşen zirvelere de hiç uğramadı. oradan biliyorum gelmediğini.